Ne Mutlu Türküm Diyene

10 Eylül 2009 Perşembe


Fenalardayım

vatoz

Çok sinirliyim valla.Dün sevindirik bir vaziyette akvaryumcuların mekanına gittim uzun zamandır aksiklerini tamamlamadığım küçük su altı dünyama yeni arkadaşlar ekleyeyim dedim.2 inci gurami,1 cüce (kırmızı) gurami,2 lepistes,2 vatoz ,3 kök tütün bitkisi be birde kütük aldım.Akabinde yeni balıklardan sonra benim akvaryumdaki hayvanatlardan bir tanesi sabaha karşı yüzgeçleri dikti..İnsan beslediği hayvan ölünce bir tuhaf oluyor sanki içinden bir parça kopuyor gidiyor bende öyle hissettim.Acayip melülleşiyor hüzün dalgalarında sörf yapıyorsunuz gibi ...Şu anda da dün aldığım vatozlardan biri yüzgeçleri dikti ha dikecek baktım su üstünde ters yüzüyo kepçeyi kaptığım gibi motorun dibine yanaştırdım (şok hava tedavisi)1 saattir orda duruyordu biraz düzelir gibi oldu bıraktım şimdi yine yüzgeçleri dikmiş kenarda 2 büklüm duruyor.Hani akvaryumda hastalık falan da yok zehirli bir maddede dün aldığımda su değişimi şoku yaşadı desem oldukça özen gösterdim olması imkansız..Gitti gider :(((

Eskisi gibi sağlam yapmıyolar balıkları alayı çürük.Pehhh nerde eski balıklar.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa