Ne Mutlu Türküm Diyene

28 Temmuz 2009 Salı


Facebook'taki Arkadaş Sorunsalı

Tam bu yazıya başlayacakken blog okuma listemde LoLLa'nın benzer bir konuda yazdığını gördüm yazıp yazmamak konusunda tereddütteydim nasıl olsa LoLLa nın yazısı tam olarak benimki ile aynı değil ufak tefek benzerlikler var kusura bakmasın...


Facebook'ta gezinirken dikkatimi çeken bir konuya değinmek isterim.Abartılı arkadaş listeleri uyuz ediyor beni İnsanlar resmen arkadaş kolleksiyonu yapıyorlar görüyorum bazılarında 300-400 hatta 600-700 gibi rakamlar söz konusu. Bu kadar arkadaşı olabilir mi bir insanın? ya da şöyle diyelim bu kadar çok arkadaşı olan bir insan olduğunu varsayarsak hangi birine ne kadar vakit ayırabiliyordur acaba? Benim hesapta toplasan 100 kişi ya çıkar ya çıkmaz (bazılarını silesim bile var ama ayıp olmasın diye silmiyorum).Böylesi rakamlar bana oldukça saçma geliyor ,riyaymış gibi hissediyorum,ego tatmini sağlıyor heralde ne kadar çok arkadaşım var bak gör misali gurur tablosu ya da arkadaşlık bilançosu gibi :) Kırk yılda bir selam verdiğin bir insanı neden listene eklersin ki tee 10-15 senedir iki kelam etmediğin birini listene almak mantıksız.Birde bu insanların çoğundan davetler, anlamsız bildirimler almaktan bıkmıyormu insanlar ? Bazen girdiğimde (bu kadar az kişiyle bile) bir dünya uyarı alıyorum kontrol etmek vs vs yoruyor insanı...

ula baktımda yazdıklarıma ben ne memnuniyetsiz insanmışım :D

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa