Ne Mutlu Türküm Diyene

3 Temmuz 2009 Cuma


Ayrılık

yolAnkara yolculuğumuzun ilk etabı başladı ailemiz kısmi dalgala halinde ankaraya seyirtmekte, önden annem ve kardeşim gittiler, bana faturaları yatırmak akabinde Ankara'ya gitmek kaldı.10 gün nasıl geçecek bilemiyorum.Gerçi önceki seferlerden ders aldım bu defa aynı hataya düşmeyeceğim talimatları tek tek yazdım ve başucuma koydum.Anne fırçasından kurtulma ihtimalim yükseldi.Ankaradan döndüğümüzde ev fazla dağıtmamış olmalı.Yoksa kabak dolması olmak içten bile değil (Allahtan suç ortağı olarak babam var).Yemekten sonra ocağı silip temizleyi unutmamam , bulaşıkları pırılpırıl,mutfak ve mutfak tezgahı bal dök kıvamında temiz bırakmalıyım.Gerçi her anne gibi benimki de mutfakta 10 kaplan gücünde hata bulabiliteye sahip,ne kadar uğraşsamda mutlaka bir kulp takacaktır.Neyse yapacak bişey yok bekarlık günlerinin tadını çıkartmam lazım bu fırsat kolay bulunmaz ah keşke babamda gitseydi o zaman tadından yenmezdi.


Dün muhteşem bir gün olacak diye geçiriyordum içimden ertesi sabah nede olsa bizimkileri postalayacaktım kafamı şişirecek kimse kalmayacaktı evde,umudum vardı, keyfim gıcır kalacaktı nerden bilebilirdim ki günümü rezil kepaze edecek,keyfimin içine edecek biriyle karşılaşacağımı :) Olayımızın kahramanı bir bayan inanlımaz derecede snob kendisi ,inanın burnu düşse yerden eğilip almaz diyeyim gerisini siz anlayın.Bir hava bir afra tafra yani görseniz "Küçük dağları ben yarattım" edasıyla dolaşıyor.Dedikleri doğruysa tiyatro eğitimi alıyormuş hanımefendi dizi ve filmlerde rol alan oyuncuların hiçbirinin oyunculuklarını beğenmiyor, hatta dizi ve filmlerinde bile en ufak bir oyunculuk kıvılcımı görmediğini söylüyor.Ha diyeceksiniz o kendi görüşü saygı duyman gerekir napalım bende kıl bir kişiliğim emeğe saygısı olmayan birine saygı duyamıyorum hatta mümkünse uyuz oluyorum.Birinin emeğine laf edilmesi kadar beni hasta eden birşey yok özellikle kendini beğenmişlik,kibir, kıskançlık ve çekememezlik dolu bir ifade tarzıyla söylenirse sözler insan ister istemez tepki duyuyor.Diyecektim madem beğenmiyorsun daha iyisini sen yap o insanların yerinde sen ol kardeşim.Birisiyle papaz olup günümü iyicene mahvetmemek için söylemedim..Haspinallah.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa