Ne Mutlu Türküm Diyene

7 Ekim 2012 Pazar


Yeni Kült Filmimiz Kareteci Kız



Gün geçmiyor ki yepyeni bir Yeşilçam sanat şaheseri daha gün yüzüne çıkmasın. Son günlerde muhtemelen Kareteci Kız ismini duymuşsunuzdur en azından kulağınıza çalınmıştır. Hayatım boyunca pek çok saçma sapan filme maruz kaldım fakat bunu hiç görmemiştim,görmez olaydım cidden bambaşkaymış.Filmi dolayısıyla sahneyi çeken yönetmen hangi kafadaydı acaba 2-3 şişe absinthe içsen kurtarmaz, cila niyetine ot işine falan girmiş olmalı :)

Yönetmen tuvalet molası vermişken setin çaycısı çekse bundan iyi olurdu orası garanti.

Bu sahneye bir izahat yapmak gerekirse herhalde oyuncular çekim öncesi gırgır yaparlarken kamera açık kalmış, kullanılan filmler de o zaman pahalı tabi, madem kamera açık kaldı boşa gitmesin bari diye yapılan şamatayı filme eklemişler başka bir açıklaması olmaz. Filiz Akın'ın dövüş tekniğine bayıldım Jet Li izlese film teklifi alır, kesin bir sonraki John Woo filminde başrolü kapar.Bülent Kayabaş ise oyunculuğun dibine vurmuş resmen yardırmış bundan daha iyisini Hollywood'da bile göremezsiniz :)

Sahneyi bulup gün yüzüne çıkartarak bizi aydınlatan ecnebi arkadaş dünyanın en berbat ölüm sahnesi demiş adam haklı beyler ben de tesciliyorum.Bir zamanlar Yeşilçam'da film niyetine neler çekmişler demekten kendini alamıyor insan.Bir de üzerine para almışlardır bunun :)

Önemli Not: Lütfen söz konusu sahneyi kısa aralıklarla birden fazla izlemeyin kalıcı psikolojik sorunlara yol açabilir :)

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa