Ne Mutlu Türküm Diyene

9 Ekim 2012 Salı


İnsanlar tuhaf

Mesela ben; istediğiniz kadar bir şeyi yapmamamı söyleyin emin olun o haltı karıştırırım, ne yapayım yaradılışım böyle. Kendimi bildim bileli yapma denileni yaparken bulmuşumdur kendimi sobaya dokunma yanarsın dersin bi bakmışsın ben gürül gürül yanan sobanın yanıbaşında elimi uzatmış yanmayı bekliyorumdur, radyo dinlerken düğmeleriyle çok oynamışımdır biri oynama bozacaksın demiştir ben o radyoyu son zımbırtısına kadar söküp etrafa saçmışımdır. Evladım evden uzaklaşma denmiştir ben ta fizanlara kadar gitmşimdir. Neden olduğunu bende bilmiyorum tuhaf bir içgüdü sanki yasak olan, men edilen daha çekici geliyor.Belki de sırf bu yüzden küçükken söylenen büyü adam ol sözü beni hiç mi hiç ırgalamamıştır bile, adam olamamış bir çocuk olarak kalmam bundandır.

Yasaklar kurallar bana göre değil anlayacağınız.

Ergenliğe yeni adım attığım yıllar ilk defa evde tek başıma kalacağım annem çıkarken sıkı sıkı tembihliyor evladım anahtarı kilidin üzerinde bırakma diye peki sonuç ne oluyor? Tabiiki ben anahtarı kilidin üzerinde bırakıyorum öğlene doğru lütfen kapıyı açıyorum birde ne göreyim bizimkiler apartmanda oturmuş kapıyı açmamı bekliyorlar :)

Bir benzer vukuat yıllar sonra cereyan ediyor yine bizimkiler beni evde bırakıp tatile gitmişler delikanlıyız ya, aileyle tatil işime gelmiyor illa ev bana kalsın her naneyi karıştırayım. Arayıp haber veriyorlar, bol bol tembih de ediliyor sabah 9'da evde olacağız kapıyı kilitleme diye, durumuyum kilitliyorum kapıyı ama saati kurmuşum hesapta sabah erken kalkacağım bizimkilere çay demleyeceğim.Kiltlememek mümkün mü ev kotta apartman kapısı kapı değil yol geçen hanı tek başına kalıyorsun maça yemiyor zira.Plan tıkır tıkır işliyor uyanıyorum erkenden bakıyorum saat daha 7 henüz ama gram uykum yok, kilit hala yerinde ne de olsa beyin bedava televizyonu açıyorum yattığım yerden izlemeye dalıyorum ve sonuç belli uyuya kalmışım.Bir ara uyanır gibi oluyorum karşımda babam rüya görüyorum zannediyorum sonra bir ses "oğlum uyan biz geldik" :) doğruluyorum "baba nasıl girdiniz ya kapı kapalıydı" diyecek gibi oluyorum annemin yüzündeki öfke ve hiddet ifadesi bana engel oluyor gıkımı çıkartamıyorum.Meğer bizimkiler yıkmışlar ortalığı babam beklemeye dayanamamış balkondan girmiş camı yerinden sökmüş içeri girip açmış kapıyı.Ulan demek uyurken altımızdan yatağı alsalar haberimiz olmayacak :)

Bu arada ben bunu niye anlattım hâlâ bilmiyorum...

4 Yorumgaçlı Okurcan:

mm on 9 Ekim 2012 17:56 dedi ki...

Uykusuz kalınca hiç uyuyamayacakmış gibi hissediyor insan ( bknz; şu saatlerde ayakta dolanan melodram.) Ama uyumaman gerekince de o uyku nasıl tatlı geliyor.:)

Bende 'yapma' denilen her şeyi yapan bir insanım. Pişman mıyım? Yer yer evet. Ama galiba insan başkalarının tecrübelerinden yararlanamıyor, illa kendisi deneyecek, başka türlüsü olmuyor.:)

cemo on 9 Ekim 2012 19:12 dedi ki...

Ben hep uykusuzum yapcak bişey yok ama özellikle uyumamam gerektiği anlarda küt diye gidiyorum kaderin bi cilvesi heralde :)

Bu arada yaptığın headerler'a baktımda çok şekerler bayıldım :)

mm on 10 Ekim 2012 08:26 dedi ki...

Bende geceleri zombi gibi gezer gündüzleri uyurum genelde ve okulumun uzamasının başlıca sebebi bu :) Gece taş olan yastık, sabah kuş tüyü oluyor bi anda.:D

Teşekkür ederim :)

cemo on 10 Ekim 2012 14:02 dedi ki...

Ahh ahh şu geceleri yaşamak yerine bir uyuyabilsem neler vermezdim :) millet nasıl uyuyor ya da ben eskiden nasıl uyuyordum hayretler içerisindeyim

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa