Ne Mutlu Türküm Diyene

1 Ekim 2011 Cumartesi


Hobinin bokunu çıkarmak diye buna denir herhalde

Deniz_Akvaryumu
Hemen hemen her normal insan evladı gibi benimde bir hobim var balık besliyorum.Yıllardır bu hobiyle ilgileniyorum hiç bir zaman aşırıya kaçmadım.Hep makul ölçülerde makul miktarlarda kaldım.Biraz olsun büyütmeyi istemedim de değil yalan yok ama abartmayı hiç düşünmedim.

Geçenlerde bir akvaryum forumunda gezinirken rast geldiğim eleman ipin ucunu fena kaçırmış hangi akla hizmet bir insan evinin garajını komple akvaryum odasına çevirir ki? Tabi bu muhteremin Türk olmadığını belirteyim Taylandlıydı yanılmıyorsam.

Forumda tek tek hangi aşamalardan geçtiğini fotoğraflarla aktarmış hayret ve ibretle baktım fotoğraflarına :) Link bulabisem sizde bakın diycem ama bulamadım sadece elimde birkaç fotoğrafı kalmış buncağızlarla idare ediverin gari.

Deniz_Akvaryumu Deniz_Akvaryumu Deniz_Akvaryumu

Akvaryum değil de mübarek sanki yarı olimpik yüzme havuzu yaptırmış.İçine girsen yüzme bilmesen boğulursun.İçinde aynı anda 2-3 kişi birbirine değmeden çalışabiliyor dersem heralde daha anlaşılır olacaktır.

Ha işin güzelliğine gelirsen Allah var adam döktürmüş.Karşısına geç günlerce bıkmadan usanmadan izlersin.Denizin dibini almış odanın ortasına koymuş.

Masraf konusuna hiç girmeyeyim adam garajı komple akvaryum odası yapmış derken abartmıyorum garajı baştan aşşağı akvaryum tesisatına uygun olarak yenilemiş değme hayvanat bahçesinde öyle tesisat yoktur.Ayrı bir bölmede alttan giden borularla vs su temizliği yapılıyor dalgalanma sağlamak için zibilyon tane ekipman takılmış odanın duvarları oturma grubu vs vs hep sıfır kısacası yok yok.Para var huzur var kardeşim...

İleride acayip derecede zengin olsam bile böyle bişey yaptırmam gerçi bizim memlekette bu kadar sistematik ve tertipli bir deniz akvaryumu yapabilecek know-how var mıdır o da belli değil ya neyse :)

En iyisi hiç bulaşmayıp sadece fotoğraflarına bakıp vay be adamlar yapmış demek.

2 Yorumgaçlı Okurcan:

Burcu on 2 Ekim 2011 14:58 dedi ki...

Vay be adam yapmış cidden :)
Bende hep şey düşünmüştüm bir yüzme havuzu yapıp kenarlarını komle akvaryum yapıp sanki okyanusta yüzüyor hissi içinde balık pisliği olmaksızın yüzmeyi :)

cemo on 3 Ekim 2011 15:12 dedi ki...

Çok tutar be burcu :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa