Ne Mutlu Türküm Diyene

18 Temmuz 2011 Pazartesi


Ondan bundan birazda şundan bölüm 22

*Rabıta medyası (yandaş medya) sonunda adil yargılanma ilkesi ve masumiyet karinesinin ne kadar önemli birer olgu olduğunun farkına varmaya başladı ee nasıl olmasın malum Deniz Feneri davasının ucu kendilerine de (Nihayet 3 yıl sonra) ulaşınca mecburiyetten bu güzide ilkelerin varlığından haberdar oldular.Ergenekon,balyoz vs davalarda hiç akıllarının ucundan bile geçmezken şimdi birer masumiyet karinesi havarisi kesilmeleri "Gülme komşuna gelir başına" atasözünün en güzel örneğini teşkil ediyor.Umarım bundan sonra haber yaparlarken kendilerine servis edilenleri değil akıl mantık süzgecinden geçirdikten ve masumiyet karinesi akıllarına geldikten sonra yayınlarlar.Vur abalıya misali insanları infaz etmekten vazgeçsinler benim için yeterli.Deniz Feneri davasından gereken mahkumiyetler çıkmasa bile en azından bazı insanlara adaletin bir gün hepimiz için gerekli olduğunun farkına varmaları bile güzel.

*Biz zamanında bazı davalarda adaletin hata yaptığını söylerken birtakım arkadaşlar bizi faşitlikle, ordu yandaşlığıyla ,postal yalayıcılığıyla itham ettiler.Önemli değil ben doğru bildiğimdan şaşmam o zaman söylemiştim zamanla bizim haklılığımız yavaş yavaş ortaya çıkacak diye Askeri Casusluk davasında Üsteğmen Emrah Küçükakça'nın "sehven" tutanaklara işlenmiş delillerle tutuklandığı ortaya çıkınca alel acele tahliye edildi neden biliyormusunuz? Polisin evinde yaptığı aramada bulunduğu öne sürülen suç delili (içinde gizli bilgilerin varolduğu) harici diskler meğer Üsteğmen Emrah Küçükakça'nın evinde bulunmamış her nasıl olduysa tutanaklara "sehven" işlenmiş.Şimdi bu Üsteğmenin haybeden yattığı 9 ay hapsin vebali nasıl ve kim tarafından ödenecek merak ediyorum.Hadi diyelim maddi kayıplarını telefi ettiniz ya manevi yönden kaybettiklerini kim telafi edecek?

çayda çıra

*İkinci ucube vakamız hayırlı uğurlu olsun Elazığda bulunan çayda çıra heykeli halktan gelen tepkilere rağmen yıkıldı.Ben anlamıyorum bu akp'deki heykel nefretini kardeşim çıkıp biz değiştik geliştik diyorsunuz ustalık dönemindeyiz diyorsunuz hala heykel yıkıyorsunuz ne istiyorsunuz bu heykellerden sorması ayıp? Hani ilk heykel görsel olarak belki sizi tatmin etmedi ya bu çayda çıra heykelinin neyi var şahane bir yapıt hem anlaşılmayacak derin bir manasıda yok yörenin folklörünü yansıtıyor.Ayıptır günahtır heykeli yapmak için yapılan emeğe yazıktır.Gerçi ben burdan yazsamda halk tepki koysada anlamsız arkalarında necip milletimizin %50 ye yakın desteği varken bir gün sıra Atatürk heykellerine de gelecek diye endişeliyim.

*Harry Potter ve Ölüm Yadigarları - 2.Bölüm'ü izledim ne yalan söyliyeyim biraz içim buruk ayrıldım ekranın karşısından bir sonraki bölümde harry ile voldemort arasında neler yaşanacağını merak edemeyeceğim artık.Nihayet harry'nin voldemortla ortak enteresan güçlerinin sebebi ortaya çıkıyor, severus snape'in acıklı öyküsüde izlemeyenleri çok şaşırtacağına eminim.Kitabını okumadım ancak yapılan incelemeleri okuyunca filmin sonunun kitabın sonundan oldukça farklı olduğunun yazıldığını gördüm eğer öyleyse serinin okurlarına büyük haksızlık yapılmış.Beklediğim kadar güzelmiydi kesinlikle hayır ama izlenmez demek büyük haksızlık olur 10 üzerinden 7 veririm.Aslında bu güzel final filmi için daha detaylı bir inceleme yazısı yazmak isterdim lakin filmden beklediğim lezzeti alamamanın etkisi olsa gerek pek yazmakta gelmedi içimden.Harry Potter hayranları kesinlikle kaçırmasın...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa