Ne Mutlu Türküm Diyene

1 Haziran 2011 Çarşamba


Çin İşkencesi Vol.2

Bu yılın başında yayınladığım Çin İşkencesi videosu ile kulaklarınızın pasını silmiştim bu sefer üzerine cila olsun diye aynı ekipten yeni bir şarkıya yer veriyorum.Üç kişiden mürekkep grubumuz bu sefer iki kişiye inmiş rivayetlere göre tonton ablamız yaptıkları müziğe dayanamayarak kendini imha ettikten sonra yollarına kalan ekip üyeleriyle devam etme kararı almışlar."Ajdar,kuşum aydın ve dr.bilal" karışımı olan arkadaş ilk klipteki preformansını sürdürmüş yalnız hanım ablamız diğer ekip üyesi tonton ablamızın kaybından olacak ki daha durgun ve hüzünlü bir modda tabi bunun sebebi klipte oynuyorum derken arada onu arkadan yoklayan erkek eleman da olabilir tam olarak karar veremedim takdiri sizlere bırakıyorum.Aslına bakarsanız aynı ekibin daha fazla klibi var ancak bundan fazlasını paylaşmaya gönlüm el vermedi hadi yine iyisiniz :)

Dikkat Önemli Uyarı:Uzun süre dinlendiği takdirde ruh sağlığında kalıcı bozulmalara, müzikten tiksinmeye ve şizofreniye yolaçabilir.




Meraklısına Çin İşkencesi ilk video

2 Yorumgaçlı Okurcan:

mefisto on 1 Haziran 2011 14:16 dedi ki...

allah seni davul etmesin e mi? gece vakti tanımadığım bir grup çinliye ağzıma geleni söylettin bana. töbe töbe..

cemo on 1 Haziran 2011 14:34 dedi ki...

Etmeseydin ya yazık çocuklara :)))

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa