Ne Mutlu Türküm Diyene

15 Haziran 2011 Çarşamba


Bendeki şans Eşşşek şansı hemde 3ş'lisinden

eşekCiddiyim bendeki şans kesinlikle eşşek şansı.Sebebini merak edenler biraz daha sabrederlerse öğrenecekler.Eski pvc doğramalar ev kooperatif olduğundan hayli özensiz yapılmıştı.Taşındıktan sonra yağan ilk yağmurlarda odalar da sağnak yağıştan nasibini alınca toptan değiştirmeye karar verdik aynı zamanda ön balkonuda kapattıralım dedik ikisi bir arada olsun bitsin istedik önce araştırma yaptık referans üzerinden firmayı belirledik. Güzelce sözleşmemizi yaptık ve işe başlayacakları günü beklemeye koyulduk. Seçimden birkaç gün önce gelip ön balkonu kapatılıp açılabilir bir şekilde yaptılar gayet hoş oldu.Tek eksiği stor perdeler onuda alıcaz yakında cillop gibi olacak.Dünde gelip bütün kalan pencereler değiştirilmeye başlandı. Normalde iki usta gelip yapıyorlarmış ancak dün iş yoğunluğu sebebiyle bir usta yanına çırağını alıp gelmiş sağolsun gerçekten yaptığı işin ustası pata küte girişti camlara 1 saat sürmedi bütün pencereler sökülmüş ve arabaya taşınmıştı.Doğal olarak evin bütün odaları çarşamba pazarına döndü.Biz bir yandan da temizlik yapmaya başladık ki iş bitince ortalık temiz kalsın ama nerdeee :) İlk defa ev bu kadar püfür püfür esiyordu kemiklerime kadar soğuğu hissettim dersem yalan olmaz zira cam çerçeve herşey söküldüğünden bahçede oturanlardan pek bir farkımız kalmamıştı.Ankarada yaşayanlar bu aralar havaların ne kadar boktan olduğunu bilirler geldi mi tepemize yağmur bulutları.Aldı mı bizi bir korku ya yağarsa ne bok yiycez evin heryanı açık su basıcak evi eşyaları kurtarırız bir şekilde ama ya parkeler neolacak bi ıslansa sıçtık kabarıcak bilmemne diye düşünürken günün bombası geldi ölçüyü alan arkadaş 76 santimlik yeri 66 santim olarak kaydedince benim odanın penceresi güdük kaldı mı :) Bu halde monte edemeyeceği için usta dükkana telefon etti imalathaneye haber verildi yeni pencere yapılmaya başladı biz yağmur ha yağdı ha yağacak diye josef josef durumlarındayken usta gayet sakin bir şekilde pencereleri monte etmeye devam etti bizde temizlik yapmaya :) Bütün çerçeveler yapıldı bi benimki kaldı mı ortada kelaynak gibi :) Annem evde eppek yok dediğinde bu işin sonunda asıl 2.bombanın geleceğini nerden bilebilirdim üzerime polarımı geçirdim şemsiyeyi aldım sitenin bahçesinden çıkar çıkmaz güneş açtı elimde güneşin altında şemsiyeyle sırtımda polarla kalakaldım bütün millet ufo gören masum köylü gibi beni süzdü :) Neyse ki döndüğümde usta yeni penceremi almaya gitmişti aradan bir yarım saat geçti günün kahramanı elinde yeni pencereyle ufukta belirdi çerçeveyi yerleştirdikten sonra camları ve sinklikleri takması yarım saatini aldı.İş bitince derin bir oh çektim.Tabi bize düşen iş bitmemişti usta gittikten sonra ince ayar temizlik ve eşyaların geri yerleştirilmesi neticesinde maalie pert olduk.Ulan nerde bir aksilik çıksa beni buluyor cenabette gezmiyoruz yoksa bilmeden murphy emicenin tezeğine mi bastım anlamadım ki nereden geliyor bu eşşşek şansı...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa