Ne Mutlu Türküm Diyene

28 Haziran 2011 Salı


Bahçede Yeşil Çınar - Gece gece yardı attı

Bazı şarkılar ve türküler vardır dinlersiniz dinlediğinize pişman eder sizi.İçinizden bir parça kopar duygularınız karman çorman olur.Kendinizi zor tutarsınız ya işte Bahçede Yeşil Çınar öyle bir türkü dinleyin yıkılın Sevcan Orhan'da yorumuyla ayrı bir güzellik katmış hakkını yememek lazım.



Bahçede Yeşil Çınar Sözleri

Bahçede yeşil çınar
Boyun boyuma uyar
Ben seni gizli sevdim
Bilmedim alem duyar.

Nanay gülüm nanay
Top kaküllüm nanay
Nanay esmer yarimsin nanay
Nanay nanay top kaküllümsün nanay

Bahçede erik dalı
Var git ellerin yari
Ben sana yar olmazsam yüzüme gülme bari
Sen bana yar olmazsın yüzüme gülme bari

Nanay gülüm nanay
Top kaküllüm nanay
Nanay esmer yarimsin nanay
Nanay nanay kendi malımsan nanay

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa