Ne Mutlu Türküm Diyene

5 Haziran 2011 Pazar


Kadınlar için karakter mi önemli yoksa görünüm mü?



Kadınlar arasında klasikleşmiş bir kalıptır "Aslında ben iç güzelliğini severim kimseyi görünüşüne göre yargılamam" sözü.Ne yazık ki gerçekte sözlerle davranışlar birbirine hiç uymuyor.Eğer beklentilerdeki kalıplara uymuyorsanız değil arkadaşlık etmek bir kadına yaklaşma şansınız bile yok maalesef:) Uzun uzadıya yazmak isterdim ancak bazen bir kare fotoğraf bazen kısa bir video sayfalarca yazının yapacağından daha derinden etkiler.

Videoyu izleyin ne demek istediğimi çok net anlayacaksınız :)

Not:Bulabilirsem bunun erkekler için olan versiyonu vardı seksi görünen kadının ne kadar şanslı olduğuna dair onu da yayınlıyacağım :)

8 Yorumgaçlı Okurcan:

Beyaz Piyon on 5 Haziran 2011 16:48 dedi ki...

"Erkekleri yürekleri, kadınları salgı bezleri yönetiyordu. Bu yüzden erkekler daha çok acı çekiyordu." diyor Bukowski.

Benim görüşümü sorarsan, ben de tıpkı Nietzsche gibi "Bu dâhil bütün genellemeler yanlıştır." derim.

Pilli Petro on 5 Haziran 2011 23:56 dedi ki...

görüntü hem kadın hem de erkek için önemli bence. ilk görüş ruhla değil bedenle gerçekleşiyor malum :) beden dilinde ve de psikolojide de var zaten etkileme sanatı bir nevi. tipini görüp içini beğenmediğin biri olması çok mümkün ama görünüş, hal-tavır konuşma birikim önemli bence. zaten ilk yarım saatte kim ne olduğunu belli ediyo :))

cemo on 6 Haziran 2011 07:44 dedi ki...

Ben bişey demiyorum valla video öyle diyor :)

Adsız dedi ki...

Daha önce de söylediğim gibi bir erkeğin yakışıklı olmasına gerek yok, giyinmeyi bilsin yeter :D Dış görünüş tabi ki önemli. Karakterse sıfırların başındaki 1'in rolünü oynuyor :)

Adsız dedi ki...

cemom benim selamlar... hem karakterini hem görüntünü seven hatun bulasın e mi :)

cemo on 6 Haziran 2011 13:29 dedi ki...

yeşiL'cim yien aynı kapıya çıkyo ddiğin şekil önemli :)

Selamlar zennubecim :) güzel dileğin için aminnnnnnnnn diyorum :D bilmukabele

mefisto on 6 Haziran 2011 15:36 dedi ki...

ambalajı iyi dedi ya! bu kadar da dürüst olunmaz ki arkadaş..

cemo on 6 Haziran 2011 16:17 dedi ki...

Yalan değil :) paketin içi değil ambalaj önemli :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa