Ne Mutlu Türküm Diyene

7 Eylül 2010 Salı


Referandum sürecinin bizi getirdiği nokta üzerine çeşitlemeler

Evet - Hayır meselesine pek girmeyeceğim zaten daha önceden belirttiğim üzere ben HAYIR kanadındayım.Ancak yaşananlar konusuna girmezsem ayıp olur.Malumunuz HAYIR cephesi üzerinde inanlımaz bir baskı var.Broşür dağıtırsınız polisten dayak yersiniz,gözaltına alınırsınız,üstüne gözaltındayken de dayak yersiniz.Astığınız afişler yokedilir,pankartlarınız belediye tarafından indirilir.Gider şikayet edersiniz hiçbişey olmaz.E borumu koca devlet var evetçilerin arkasında her yol mübah.

***

Liderlerin sert tutumu insanları birbirine düşürdü.Toplumsal olarak cepheleşme çok net ve keskin.Çıldırmak üzereyiz sanki karşımızdaki düşmanımızmış gibi düşünüyoruz.Yarın yok o sandıklar kalkınca sanki hayat eskisine dönmeyecek.Bu gün sövüp saydıklarımızın yarın yüzüne bakmayacağız.Kesinlikle utanç verici.80'öncesine dönmemiz an meselesi böyle giderse.Allahtan bir haftadan az kaldı bitsede kurtulsak tantanasından.Son derece bıkkınlık geldi bana.

***

CHP kadın kollarından bir grup istanbul bahçelievlerde Referendum için çalışma yaparken saldırıya uğramış.Yazık yahu o görüşü benimsemeyebilirsin ama ne cüretle bu kadınlara saldırma hakkını kendinde buluyorsun.Ne geçti eline kadınlara saldırdın ve darp ettinde ? Egon tavan yapmıştır erkek olmuşsundur sen şimdi.Evet çıksa ne olur hayır çıksa ne olur.Kadıncağızların dağıttığı 3-5 broşür nerene battı.

Al referandumunu da başına çal...

10 Yorumgaçlı Okurcan:

wimparella on 7 Eylül 2010 11:32 dedi ki...

ya ben de gülüyorum artık böyle paylaşımlara hayır diyorsun yazmışşsın zaten ve evetçilerin yaptıkları şeyleri görüyorsun aynı şey uykusuz kapağında da rastladım daha geçen yeni yapılan yumurtalı saldırıyı da mı evetçiler yaptı her iki taraf ta yapıyo bunu niye tek taraflı gösteriliyor niye bu at gözlükleri

cemo on 7 Eylül 2010 13:33 dedi ki...

Wimparella Sende tam tersi olan örnekleri ver mesela evet broşürü dağıttığı için gözaltına alınan akpliler var mı? Ya da evet şapkası taktığı için polisten dayak yiyen ? Evet propagandası yaparken şiddet gören kaç kişi var ?

Ben şiddeti onaylayan biri değilim her insan siyasi görüşünü özgürce tedirgin olmadan açıklayabilmeli hatta şiddete bulaşmadığı sürece en uç fikirler bile dillendirilebilmeli.

Burcu on 7 Eylül 2010 17:43 dedi ki...

Onların düşünce yapısı bu, yapmak istedikleri düzen ile ne kadar ilişikili:D fark ettik hepimiz zaten..

padişah olacak ..büyüsün inş o günleri görürü babası:P

Kabus gibi ya... Yazcak çok şey varda neyse uzatmayayım şimdi:) bir ara:D yazarım

HAYIR.. lı günler referanduma!!!

cemo on 7 Eylül 2010 20:20 dedi ki...

Sana da Hayırlı Referandumlar Burcu :)

Modafobik on 8 Eylül 2010 00:51 dedi ki...

Bir HAYIRcı olarak bu referandumda Türkiye için en kötü olan şey ülkenin her geçen gün bölünmesi.. Sonumuz HAYIRlı olur inş..

cemo on 8 Eylül 2010 06:44 dedi ki...

Maalesef haklısın modafobik her geçen gün daha çok bölünüyoruz

wimparella on 8 Eylül 2010 08:30 dedi ki...

bu örnekleri gördüğüm için nefret ettim zaten böyle şeylerden buraya maddelemeye ne gerek var. çok hevesim olsaydı post girerdim.

cemo on 8 Eylül 2010 09:13 dedi ki...

Bende yukarıda saydığım şeylerden rahatsız olduğumu belirtmek için yazdım bu postu zaten.Kızmana gerek yok :(

wimparella on 8 Eylül 2010 09:24 dedi ki...

çok her yerde sıkıldım sadece kızmak değil. Herkes istediğini yazmakta özgür tabi. Bu arada blogta bi kasılma var geç geliyor yazılar :S

cemo on 8 Eylül 2010 13:05 dedi ki...

Konu ağır olunca blogda ağırlaşıyor heralde :)))

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa