Ne Mutlu Türküm Diyene

26 Eylül 2010 Pazar


Smallville 10.Sezon - Fringe 3.Sezon - Supernatural 6.Sezon Başladı

smallville_fringe_supernatural
Uzun zamandır keyifle takip ettiğim ve hepsi hemen hemen aynı zamanlarda sezonlarını bitiren diziylerim geri geldi çok şükür.Epeydir izleyecek doğru düzgün birşeyler yoktu nerdeyse dizi krizim tutacaktı ki bu bölümler hızır gibi yetişti.Fakat diziler başlangıç itibariyle beni pek tatmin etmedi zaten sezonlu dizilerin genelinde ilk bölüm açıklama ya da başlangıca ayrıldığından pek sürükleyici olmuyor.Neyse hiç yoktan iyidir ilk bölümden neler olduğunu merak edenler için biraz açıklama ekledim izlerken keyfinizi bozmayacak kadar bununla idare edin :)

Smallville 10.Sezon:Bu sezon Clark hem kendiyle hemde en büyük düşmanlarıyla başetmeye çalışacak.Nette dolanan söylentilere göre Lex ve Lana geri dönecek.Zaten ilk bölümde lex'in dönüşüyle ilgili sinyaller var.En sinir olduğum süpermenin hala uçamama durumu devam ediyor fakat ilk bölümde "kendimi uçuyormuşum gibi hissettim" sözleri bu sezon uçabilme ihtimalini düşündürüyor.Ben senin uçabilme ihtimalini sevdim süpermen" ve 10.Sezon büyük ihtimallede son sezon olacak.Son sezon olması nedeniylede artık aksiyonun dibine vurmaları gerekli bence.

Fringe 3.Sezon:İlk bölümü beklentilerimin çok altında gerçekleşti.Bu sezon paralel evrenle daha haşır neşir olacağımız kesin.Olivia Dunham paralel evrenden kurtulmaya çalışırken diğer evrendeki olivia ise bizim evrenimizde casusluk yapıyor.Ortalık fena karışacak ileriki bölümler için umutluyum.

Supernatural 6.Sezon:Kıyamet kopmadı paçayı kurtardık diyorduk.Dean koç gibi aile babası olmuş evinde içinde avlanamama sıkıntısıyla otururken karşısında Sam'i görünce onunla beraber bizde şaşırdık.Sam üstelik yalnız da dönmemişti yanıda dedeleride vardı.Dünyaya dönmelerine kim ya da ne neden oldu belli değil.Castiel de yok ortalıkta.Kuzenlerden oluşan bir ekip de mevcut.Bu sefer Winchester kardeşler sadece şeytanlarla değil türlü türlü değişik yaratıklarla uğraşacaklar gibi bir his var içimde daha ilk bölümden cin dünyasına adım attılar.Bakalım ileride neler olacak.

7 Yorumgaçlı Okurcan:

Dallama Blogger on 26 Eylül 2010 09:58 dedi ki...

Bizim elemanın züperman'in uçamama sebebi telif haklarıydı.

Supernatural, harbi süperdi ama geçen sezon çok oyaladılar konu zirve yaptı final en dandik çizgi filmlerin finalinden beterdi. Bu sezon fazla bir beklentim yok.Zaten ilk bölüm traştı

Fringe'de aynı model ilk bölümden bir numara çıkmadı

Mia Wallace on 26 Eylül 2010 10:52 dedi ki...

peki sonunda uçabilicek mi süpermen :D

cemo on 26 Eylül 2010 12:18 dedi ki...

Yahu sadece uçmuyo diye teliften yırtabiliyomuymuş :) ilginç

miacım umarım bir gün uçacak uçmayan adama süpermen demem ben :)

Dallama Blogger on 27 Eylül 2010 07:59 dedi ki...

tam hatırlayamıyorum ama sanırım kryptonsite.com'da okumuştum.
%90 telif hakkı

cemo on 27 Eylül 2010 13:13 dedi ki...

Teşekkürler telekinesis bi yaşıma daha girdim açıkçası

Rahime.T.E on 27 Eylül 2010 13:17 dedi ki...

Fringe ilk bölümüyle benide hayal kırıklığına uğrattı, bence sezon dönüşü için daha uzun bir bölüm yapmalıydılar, yada olayı daha kısa anlatmalıydılar, öle bekledik olivianın nasıl kaçıp aklını yitirdiğini izledik durduk... Peter falan sadece sondaydı buda benim için ayrı bir hayal kırıklığı (:

cemo on 27 Eylül 2010 13:29 dedi ki...

Cips yiyemeyen kız baştan sona haklısın bence de biraz daha geniş bir bölüm yapılabilirdi.Tamamen gereksiz bir konuya odaklanıp işin heyecnını baştan öldürdüler inşallah diğer bölümlerde beklediğimiz Fringe geri döner

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa