Ne Mutlu Türküm Diyene

12 Eylül 2010 Pazar


Bir Doğum gününün Anatomisi

Pasta
Allahım yarabbim nedir bu benim çilem zaten 12 Eylül gibi garabet bir günde doğmuşum.Verdiğin ceza yetmedimi üzerine hem Basketbolda kupa gitti,hem sayısal yattı,hemde referandumda evet çıktı :) Bu kadar cenabetlik aynı gün üst üste gelmemeliydi.

Bu günün eski doğum günlerimden pek bir farkı yoktu aslında pasta kesme töreni hariç.Zaten oldum olası pastayı pek sevmem beraberce tüketebileceğim bi ortamda olmayınca pasta anlamını yitirdi.Her zamanki gibi aile efradından gelen telefonla kutlamalar,yakın arkadaşlardan gelen cep mesajları ve diğer arkadaşlardan forum ve facebook gibi sosyal ortalarda yapılan tebrikleri kontrol ve teşekkür merasimi ardından günü bitirdik.Tadı yoktu açıkçası doğum günü işte ne bekliyosun ki?

-Evetçi arkadaşlar sonuç size hayırlı olsun yarın öbürgün devlet bizi eziyor,mahkemelerde sürünüyoruz başvuracak mercii yok diye ağlamayın.Bu günki icraatınızla ne kadar övünseniz azdır

-Basketbol Milli takımımızı 12 Dev Adam'ı tebrik ederim nefesimiz finale kadar yetti.Aslında biraz dinlenme fırsatımız olsaydı bu maçı alabilirdik diye düşünüyorum.Fransa ve Slovenya karşısındaki oyunumuz ve atış yüzdemiz olsaydı netice farklı olurdu.Ne yapalım kısmet buraya kadarmış durant'i durduramadık.

6 Yorumgaçlı Okurcan:

Loana on 12 Eylül 2010 15:30 dedi ki...

öncelikle doğum günün kutlu olsun. :) ülkemiz için pek kötü bir gündü gerçekten de.. söyleyecek pek bir şey kalmadı referandum için, evet diyene de hayır diyene de geçmiş olsun, güzel geçirdiler.

cemo on 12 Eylül 2010 16:21 dedi ki...

Şaka şuka okyanus ötesinden birileri bize fena geçiriyor bu ara :)

Zennube on 13 Eylül 2010 03:44 dedi ki...

doğum günün kutlu olsuuuuun. iyi ki doğmuşsuun. benim küçük yeğen de 12 eylülde doğduydu adını da eylül koyduk :) eylül ayı güzeldir. 12'si olmasa da...

LoLLa on 13 Eylül 2010 05:51 dedi ki...

hhhhi yerim yerimmm kıyamammmm :(
soz bi daha ki coooook eglenceli olucak .)

ps: soylemistim usa alicak diye ama ihiihhhiihhhiii

susstummmmm .)

cemo on 13 Eylül 2010 07:03 dedi ki...

Uyuza bak yaaa söylemiştim diyo bide :)))

cemo on 13 Eylül 2010 07:03 dedi ki...

Teşekkürler zennube napalım bizim kaderimize de 12'si düşmüş

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa