Ne Mutlu Türküm Diyene

25 Ağustos 2010 Çarşamba


Pakistan'ı Unutmayalım

Kızılay 2868Bildiğiniz üzere bu günlerde Pakistan tarihinin en zor günlerini yaşıyor.Ülkenin büyük bir kısmı yaşanan sel felaketinden dolayı sular altında.Milyonlarca insan yardıma muhtaç , hastalık ve açlık tehtidi altındalar.Kardeş ülke Pakistan'a yardımlarınızı esirgemeyin.Kurtuluş savaşımızda ellerindeki tüm imkanla bizim yanımızda olmuş,1999 depreminde ellerinden gelen yardımı yapmış bu iyi insanlara vefa borcumuzu yardımlarımızla gösterelim.

Abidik gubidik nereye ne harcayacağı belirsiz vakıflar yerine Kızılay'a yardımda bulunun.Ben cep telefonuyla kısa mesaj göndererek karınca kararınca elimden gelen yardımda bulundum.Umarım sizlerde bu mübarek günlerde Pakistan halkına yardım ederek bir hayır işlersiniz.Çok değil boş bir kısa mesaj 5 TL eminim hiçbirinizin bütçesine ağır bir yük getirmeyecektir.Ama orada mağdur durumdaki insanlar için bir fark yaratacak belki bir ailenin açlığını dindirecektir.

Kısa Mesajla yardım etmek isteyenler 2868'e boş mesaj atarak Kızılay'ın Pakistan'a yaptığı yardıma katkıda bulunabilirler.Nakdi yardım yapmak isteyenler http://www.kizilay.org.tr/kurumsal/index.php adresinden banka hesap numaraları gibi detaylı bilgilere ulaşabilirler.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa