Ne Mutlu Türküm Diyene

6 Haziran 2009 Cumartesi


Zombi Günlükleri - Zombie Diaries Garabeti

Zombi Günlükleri - Zombie DiariesFilm alayım izleyeyim dedim demez olaydım.Mahallemzdeki CD dükkanına gittim ve korku filmi istedim önüme gelen seçenekler arasında albenisi en yüksek görünen bu filmdi.Aldım eve geldim bilgisayarımın cd sürücüsüne taktım ve izlemeye koyuldum.Büyük bunalımlar neticesinde filmin sonuna geldim.İçimden bir ses bunları bloğuna yaz ki Türk Halkını 80 dakikalık bu garabeti izlemekten alıkoy dedi. Öncelikle bu gün izlemiş olduğum 2 cdlik bu eserin bir film olduğunu söylemek sandala Titanik muamelesi çekmek gibi olacaktır.80 dakika boyunca filmden anladığım 3-5 şeyi aktarayım efenim İngilterede nerden geldiği belli olmayan griple aynı belirtileri veren garip bir virüs yayılmakta hükumet pek çaktırmasada büyük tehlike mevcut.Sonuçta beklenen oluyor ve virüs büyük bir hızla her bir yanı kaplıyor.Virüsün yan etkisi insanları yaşayan mevtalara çevirmesi biz bu yaşayan mevtalara kısaca zombi diyoruz.

Filmde bir bütünlük mevcut değil parça parça hikayeler çapraz bir şekilde verilmiş seyircinin kafası allak bullak edilmeye çalışılarak filmdeki sefalet ortaya çıkmasın istenmiş.Sürekli amatör kamera çekimleriyle REC,blair cadısı,cloverfield havası katılmaya çalışılmış ancak bunuda becerememişler.Oyuncular deseniz ne oynadıklarından haberleri yok,makyaj kostüm deseniz hak getire.


Zannımca filmi 3-5 sefer izlerseniz bişeyleri çözebilirsiniz ama bana afakanlar bastığından böylesi bir eziyete katlanamadım.Virüs nerden geldi, kim kimle neden beraber,millet birbirini neden öldürüyor,o kadar zombi nerden peyda oluyor vs vs gibi bir dünya sorunuz cevapsız kalacaktır şimdiden söyleyeyim.Aslında yazılacak daha bir dünya şey var ama yazmaya değeceğini zannetmiyorum.


Son söz:
Aklı olan izlemesin cıss...


Yasal Uyarı:
Beyinde pelteleşmeye,geçici hafıza kaybına yol açabilir.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa