Ne Mutlu Türküm Diyene

13 Haziran 2009 Cumartesi


Google Chrome

Google ChromeGoogle işi biliyor doğrusu.Uzun zamandır yazmak istiyordum fakat bir türlü fırsat bulamıyordum Google Chrome'u.İlk olarak göze çarpan minicik sayılabilecek boyutu sürümüne göre 9-10 mb arasında.Oldukça hızlı olduğu söylenebilir ancak hala geliştirilmeye açık olduğu ve pek çok problemi olduğuda gerçek.Bana kalırsa denemeye değer bir tarayıcı.Şahsen Mozilla Firefox kullanıyorum oldukçada memnunum denemek için indirdim ve kullandım Google chrome'u eğer explorer'den sıkıldıysanız ve alternatif arıyorsanız Google Chrome tam size göre.Ufak tefek kusur kadı kızında da olur.Ha bu arada indirecek olursanız verdiğim linkten yani Google'ın sitesinden indirin en azından içiniz rahat olur.


0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa