Ne Mutlu Türküm Diyene

27 Haziran 2009 Cumartesi


Parmak Arası Terlik Macerası

Parmak Arası TerlikYok efendim yaz şartları gereği kullandığım önü açık terlik pek bir sakil duruyormuş, modayı takip etmem gerekiyormuş, bi dünya tatavadan sonra en yakın terlik satan mağazadan kendime en güzellerinden (çin malı tabiiki) 10 TL vermek suretiyle bir çift parmak arası terlik aldım.Şerefsiz pek şekilli duruyordu kısa mesafe ev-bakkal-cd dükkanı-sahil arası kullandığımdan bir cinslik yaratmamıştı taki bu güne kadar.Dün aldığım kiralık cdyi iade etmek üzere cd dükkanına uğradım oda nesi kapı duvar neyse oradaki arkadaşlardan cdci abimiz mevlüt okutturuyor gidelim bi uğrayalım dedi.

Şıpıdak şıpıdak sesleri ile bir dünya yol teptik daha sonra başımıza yemek dağıma işi çıkınca onuda bu terliklerle dağıtmaya koyulduk.Yine aynı sesler arasında yemek dağıtma faslını bitirdiğimizde bende acı içinde kıvranmaktan bitmiştim netice olarak o yepyeni terlikler iki ayağımı birden vurmuştu.Tamda yerinden baş parmağımla orta parmağım arasında kalan kısım nike air hava yastığı kıvamında su toplamış.Hemen kolonya ve çakmak şliğinde sterilize ettiğim toplu iğne marifetiyle patlatıverdim. Akabinde biraz tentürdiyot sürdüm ve yara bandı eşliğinde operasyonu tamamladım.


Şimdi düşünüyorumda haybeden 10 TL vermişim bu merete, koç gibi terlikler dururken milletin sözüne kanıp modaya heveslenir misin? Allahın sopası yokki kafana vura al işte su toplamış ayaklarınla mahkumsun eski terliklere.Akılsız başın cezasınıda harbiden ayaklar çekiyormuş .İşin kötü tarafı yarın ne güzel denize gidip biraz yüzmeyi düşünüyordum bu ayaklarla bu da hayal oldu.Cayır cayır sızlayan ayaklarla nah giderim denize...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa