Ne Mutlu Türküm Diyene

9 Haziran 2009 Salı


Uzun Yazma Sorunsalı

Bloguma yeni bir görünüm sağladıktan sonra yakın çevremdeki arkadaşlarıma objektif görüşlerini sordum hemen hemen hepsi beğendiler.Yalnız ismi lazım değil bir arkadaş "Abi hep kısa yazmışsın ya" gibi bir tepki verdi.Bunun üzerine blogdaki tüm postlarıma baktım gerçektende uzun sayılmazlar.İyi ama zaten benim amacımda sonu gelmez cümleler bitmeyen paragraflarla milletin okumayacağı metinler yazmak değildiki.Her zaman kısa öz ve net olmuşumdur. Uzun konuşmam genellikle dinlerim.Dolambaçlı cümleler,kelime oyunlar,teşbihler gibi yazım sanatları her daim uzaktır bana.Daha sonra bir kaç bloga baktım insanlar deryalar gibi yazmışlar sular seller gibi konuları okurken insanın bir mola vermesi akabinde wc ye gidip üzerine çay demledikten sonra bi cigara patlatması gerekir.

Neyse bizimkide böyle kısa olsun.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa