Ne Mutlu Türküm Diyene

16 Ağustos 2013 Cuma


Millet coşmuş

tavuk_suyu_corba

Bunca yıllık turizmciyim böyle kazık görmedim :) 70 liraya çorba mı olur arkadaş oluyor eğer Bodrumda iseniz ve oldukça genişseniz böyle büyük çapta kazık bir fiyata yemek yiyebiliyorsunuz. Tabi çorbaya 70, lahmacun+ayran'a 64, mantıya 95,  hamburger ve dönere 50'şer lira verebiliyorsanız ve o mekan batmıyorsa yıllardır zaten diyecek bişey yok o kazığı hakediyorsunuz.

Hepi topu 1-2 liralık maliyeti olan çorba ve lahmacun'u geçtim en kabadayı 5 liralık mantı nasıl 95 lira oluyor akıllara ziyan hamburger ve dönere değinmeyeceğim bile heralde kobe sığırı etinden yapıyorlar :)

Mekan sahiplerinden bi vatandaş ben yemek satmıyorum sadece içinde konsept ve hizmet var diye buyurmuş yahu zannedersin insana dünyayı geçtim kainatta hiç bulunmadık manzarası, ambiansı ile tek olma özelliğine haiz bir mekanda ve über bir konseptte muhteşem bir hizmet sunuyorlar.

Allah akıl fikir versin bu fiyatlarla yemek yiyen arkadaşlara zira ihtiyaçları var belli, neyse ağzımdan ve elimden kötü sözler çıkmadan kısa keseyim sinirim tepeme çıktı iyice...

5 Yorumgaçlı Okurcan:

LoLLa on 16 Ağustos 2013 15:12 dedi ki...

aushaua tanidik gelmio mu sana dusun biraz? :))
biz senle boyle birini tanioruz aushsushs
ben surdayken..
aa bak bak burdaydik iste..
bide baliklara odenen para ahausha ulan cus lan oha lan ohaa lannn ohaaaa
hala aklim almio nasi biseydir bide yilalrca dusunduk la boyle insanlar var midir la diye
ahsushaush neyse taam dalga gecmiyoruz dimi insan o da yasik .)

ps: len bana su kelime dogrulama seylerinden bi fal acsak bari AddriDi la cikti :p

1i Yok mu on 16 Ağustos 2013 15:39 dedi ki...

Bu haberi kulaktan duymuştum. O fiyatı bence ne yemeğe ne de konsepte istiyorlar. Tamamen yemeği yiyen kişiye çıkan fiyat o. Kişiden kaynaklanıyor, kişiden...

cemo on 16 Ağustos 2013 15:49 dedi ki...

Di mi çok tanıdık :) kuzum banada o doğrulama şeylerinden çok imalı kelimeler çıkıyor arada ama bi faydasını görmedim :)

@Biri Yokmu valla dostum mekan sahipleri ben buraya yatırım yapıyorum çıkarmam lazım kafasında kişiye falan özel değil o kümese girdinmi acımadan yoluyolar zaten oraya giren adam bizim gibi fiyata bakmıyor bildiğin kalantor, sosyete, para tura derdi olmayan insanlar onlara koymaz.

Unknown on 16 Ağustos 2013 23:09 dedi ki...

bi çorba 70se, 70lik rakı ne kadar? 1000tl+arabanın anahtarı mı?

cemo on 17 Ağustos 2013 06:49 dedi ki...

Rakı için heralde bi çanta para ya da direk kredi kartını bırakıp kalkıyosun :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa