Ne Mutlu Türküm Diyene

29 Ağustos 2013 Perşembe


Yel değirmenlerine karşı

FenerbahçeAslında bu ara Fenerbahçe'nin saçma sapan beş para etmeyen oyunundan bahsetmeye kararlıydım. Kendinden fersah fersah gerideki takımlara yenilen, ayağında top tutmayı, üç pas yapmayı beceremeyen futbolculara güzelce dayayıp döşeyecektim. Bir türlü takımda düzeni kuramayan oyuncuları motive edemeyen Ersun Yanal'a verip veriştirecektim ama CAS'tan gelen ve tahmin ettiğim üzere çıkan karadan sonra vazgeçtim.

Bu yıldan geçerli olmak üzere 2 yıl avrupa'dan men bizim yerimize de elenen takımlardan biri kura ile katılacakmış.

Hani bazı durumlarda tüm dünyayı karşınıza alırsınız da inandığınız şeyler için sonunu hiç düşünmeden yenileceğinizi bile bile mücadele edersiniz ya Fenerbahçe'nin şike davası aynı bu durum. Engizisyon mahkemesine çıkmış dünyanın düz değil yuvarlak olduğunu ispat etmeye çalışan Galileo gibi. Bütün iddiaları çürütüyorsunuz ama netice değişmiyor zira baştan karar verilmiş. 


Siz ne kadar uğraşırsanız uğraşın yel değirmenlerine karşı mücadele eden Don Kişot misali yenilmeye mahkumsunuz.

Dünya üzerindeki hiç bir mahkeme kararı beni Fenerbahçe'nin şike yaptığına inandıramaz ta ki önüme akla mantığa uygun ve maddi deliller konana kadar, hakim ya da savcının neye inandığı da beni bağlamaz. Sadece para transferini ispatlasınlar yeter ama yok, Basına yansıyan ve benim takip ettiğim kadarıyla o onu dedi, bu bunla görüştü, telefonda şu şöyle konuştu başka ipe sapa gelir bir delil göremedim ben zira.

Uzun lafın kısası bu dava inanıyorum süreciyle kararlarıyla uzun yıllar daha konuşulacak ve konuşulması da gerekir.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa