Ne Mutlu Türküm Diyene

22 Ağustos 2013 Perşembe


Tuhaf

yalnizlik

Bu aralar üzerimde alışılmadık bi haller var sebebi ne bilmiyorum belki bir belki bin belli değil.İnsan bazen en yakınları ile bile paylaşamaz dertlerini dili varmaz boğaz dokuz düğümdür gerçekten ya söylemek istemez ya da karşılarında zayıf görünmek.

Klasik erkek evlat aile çelişkilerinden muzdaribim bu ara allah sonumuzu hayretsin. Yetişkinliğine kadar sus sen bilmezsin diye büyütülen bir insan haliyle hayata karşı bocalıyor biraz e birde arkasında istediği desteği bulamazsa işi mucizelere kalıyor. Hep yırtık - bağımsız bir insan olmak istemişimdir ama elden gelen bişey yok böyle yetiştirilmemişiz. Serde bağımsızlık yok muhtemelen de bu yüzden domestik hallerim.Ne kadar uğraşsamda başaramadım beni bağlayan görünmez zincirleri kırmayı ne kadar uğraştıysam o kadar sert bağlandım bundan sonra da muhtemelen kıramayacağım ne yapalım beğenen böyle alsın :)

Lollacığım sağolsun hemen hemen ne derdim varsa bilir. Nedense bir tek ona karşı duvarlarım yok elimde kala kala bir o kaldığı için de olabilir bana tahammül edebilen tek aile dışı insan olduğundan da gerçi onu aile bireylerimden de ayırmıyorum ya neyse bu konumuz değil.Bende yeri dosttan öte dosttan ziyade diyeyim gerisini siz anlayın.

Gerçi onunla bile paylaşamadığım şeyler var ama olsun %1'lik rezervimde bana kalsın ama öyle değil mi :)

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa