Ne Mutlu Türküm Diyene

4 Mart 2012 Pazar


Okan Bayülgen'e verilen cezaya dair

okan-bayulgen
Dün akşam gazetelerin internet sitelerini kurcalarken gözüme bir haber ilişti RTÜK Muhabbet Kralı'nıdaki bir konuşmasında ingilizce küfür geçtiğinden dolayı Okan Bayülgen'e 2 hafta ekran yasağı vermiş.Başımdan aşşağı kaynar sular döküldü zaten tartışma programları dışında izlediğim neredeyse tek program okanın program kuşağı 2 hafta yayınlanmazsa strese girerim.

İçimden bildiğim tüm küfür külliyatını geçirdim yalan yok.

Kadın kuşaklarında abidik gubidik âhlaka mugayir her türlü ekşın olur ses çıkmaz,kıytırık cemaatçi kanalların konuklu yayınlarında tabiri caizse ana bacı galiz küfürler havada uçuşur ceza meza hak getire ama mevzu okanın programı olunca daya 2 hafta cezayı hak mı bu reva mı güya birde müslüman geçinirler muhteremler.

Adalet ne yana düşer usta?

Hadi herşeyi geçtim Okan'ın programları zaten çocukların vs izleyemeyeceği bir saatte o saatte eskiden kırmızı noktalı filmler,programlar rahatlıkla yayınlanabilirken şimdi dandik bir küfür yüzünden bir insanı 2 hafta sansürlemek neyin kafası ben bunu anlamıyorum.

Bana kalırsa yasağın sebebi küfür falan değil basbaya Okan Bayülgen'in ekranlardki muhalif duruşuna indirilmeye çalışılan bir darbedir.

Sorgulayan,irdeleyen,sisteme karşı,kimseye eyvallahı olmayan insanları ekranlarda istemiyorlar arkadaş bu kadar basit.

Ya özel hayatında vıcık vıcık iktidar yalakalığı yapacaksın ya da suya sabuna dokunmayan zararsız programlar yapacaksın verilen mesaj gayet açık ve net.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa