Ne Mutlu Türküm Diyene

20 Mart 2012 Salı


tencere - kapak mevzusu

"Merhaba ben tencere yuvarlandım kapağımı arıyorum" Hayatın özü budur bunca yıllık hayatımdan anladığım zihnimde şekillendirebildiğim ve kavrayabildiğim kadarıyla.İş, aşk, arkadaşlık hepsi bu kavrama uyumlu şekilleniyor tabi benim açımdan siz nasıl görürsünüz bilemem

Mesela aşk siz çok muhafazakarsınızdır ama aklınızı başınızdan alan kadın oldukça geniştir bu durumda sizin kapak yuvanız dar kapağınız olacak kadın geniş gelir ya da tam tersi olabilir.Oldu da kendinize uygun kadını buldunuz hemen kapatın kapağı birlikten doğan sinerjinizi ortaya çıkartın verin tencereyi ocağa kaynasın vakit kaybetmeyin.Bu şans bir daha elinize geçmeyebilir.

İş bu örneği istisnasız hayatınızdaki her duruma uygulayabilirsiniz benzer bir mantık olduğunu göreceksiniz %100 çalışıyor.

Ben mi? Doğarken yuvarlanmışım hâlâ arıyorum uygun bir kapak :)

2 Yorumgaçlı Okurcan:

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare on 22 Mart 2012 03:57 dedi ki...

"Yuvarlanıp gidiyoruz" işte lafı burdan gelmekte sanırsam, gidiyoz ama kapak yok!

cemo on 22 Mart 2012 07:53 dedi ki...

Kuru kuru yuvarlanmakta bir yere kadar artık bi kapak bulmak şart :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa