Ne Mutlu Türküm Diyene

22 Ocak 2012 Pazar


Hasetlik üzerine

megan fox
Bizim hatunlardaki bu hasetlik problemine akıl sır erdiremiyorum hafız tüm dünyada böylemi cidden merak ediyorum.Megan Fox memlekete gelir gelmez hatun kişiler patilerinden çıkardılar pençelerini başladılar hatuna saydırmaya yok yüzü simetrik değil (hangi insanın yüzü simetrik acaba),yok göğüsleri sarkmış (heralde sütyenini açıp kontrol ettin), yok diz kapakları iğrenç,yok dudakları silikonlu vs vs uzar gider.

Yahu bacım hatun geçerken bi uğradı gitti sevgilini çalmayacaktı çalmadı da bu ne hırs, bu nasıl bir fevrilik e ne geçti eline saydırarak başın göğe mi erdi.

Saydıranları megan'ın yanına koysak aşık atabilecekler sanki :)

İnsaf...

Hatun istanbul'u bu kadar gelişmiş olarak hayal edememiş cahillik olarak yansıttılar hertürlü sosyal mecrada ama hatun çıktı göbeklitepeden,arkeolojiye olan merakından bahsetti ona cahil diyenlerin eminim %99.9'u göbeklitepe hangi ilin sınırları içinde sorsan bilmez bön bön bakar yüzüne (Şanlıurfa'da en azından bu kadarını bilin yeter) :)

Hatta içlerinden bazıları Megan Fox geldi erkeklerin g.tü kalktı bile dedi güldüm ablacım bizim g.tümüz megan geldi diye kalkmadı ama sizinki indi orası kesin yani.

Kadın tartışmasız güzel hatta çok güzel ayrıca beyaz'ın programında izlediğim kadarıyla öyle teneke gibi boş biri de değil ailesi falan var enteresan bi ablamız.

Saygı duydum...

Ayrıca bizi anında çözmüş esmer ve renkli gözlüysen(gerek şart değil),öyle cazgırlıkta bezin olmaz,kendini dev aynasında görmez,kumpas ve trip dünyasına dalmazsan Türk erkeği nazarında kaparsın 10 puanı bu kadar basit :)

3 Yorumgaçlı Okurcan:

yeşiL on 23 Ocak 2012 14:58 dedi ki...

ben sana bizim hatunların fesatlıklarının(!) nedenini söyleyim: bizim erkeklerin abaza gibi gelen her hatun için ağzının sularının akması :) sanki çok önemli bir şey olmuşçasına başka derdimiz yokmuşçasına sanki bir manken ya da bir oyuncu değil de çok mühim biri ya da bir uzaylı gelmişçesine tavırlara girmesidir :) Kardeşim Megan Fox güzeldir hoştur da kadınların ilgi alanına girmemektedir. Bu da kadınların suçu değil hormonlarının suçudur :)

Pilli Petro on 24 Ocak 2012 00:30 dedi ki...

bu kadın 25 diil 35 gösteriyo emin mi acaba yaşından ? kaldı ki o diz kapakları iğrençti gelsinler diz kapağı gösterelim cemocan :PP

yiğidi öldürür hakkını yemeyiz vücut o biçim güzeldi bak ona bişi diyemem :P

cemo on 24 Ocak 2012 06:47 dedi ki...

@yeşiLcim Hadee behhhh yemezler :)))

@Pillicim Hiçte bilem 30'un kenarından geçmez görüntüsü :) AYrıcak o kaa kusur kadı kızında da olur :D

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa