Ne Mutlu Türküm Diyene

11 Kasım 2011 Cuma


Soğuk

Sizi bilmem de benim gibi tuhaf bir insan güzel havaya uyanmayınca hiç çekilir olamıyor maalesef.Nemrutluk,aksilik,suratsızlık desen hepsi birarada voltranı oluşturuyorlar tastamam.

Verilen bilgiler ışığında ve Ankara'da olmamdan mütevellit güne nasıl başladığımı tahmin edersiniz.Neyse her zamanki teraelerin ardından pazara çıktım bizimkilerle ayacıklarım geri gide gide.Hiç duramadım dışarda soğuk iliklerime işledi,kanım çekildi tadım tuzum kalmadı gideceğim yerlerede uğramadan döndüm eve rahvan yürüşle.Ankara'nın ilk soğukları çekilmez.

Akşam üzeri gelen telefon keyfimi de yerine getirdi sevimliliğiyle insanın içini ısıtan arkadaşımla alışverişe çıktık.Evini yeni kurduğu için pek çok eksiği var garibanın.Bayramın son günü aynı teraneden gezmekten pert olmuşken üzerine birde bu gün gezdik iyi mi :) Allahtan bu sefer gezilecek mekan kısıtlı olduğu için şanslıydım :)

Not:Okursa kesin vurur :)

Not 2:Allahım koru beni :)

*Bu arada şaka şuka 11.11.11 saat 11.11'de hiç bişey olmadı milletin kopardığı kuru gürültüden öteye geçemedi.

*Milli Takım'da yenildi uyuz oldum zaten en baştan belliydi böyle göçeceğimiz kadro sıkıntısı ortadayken takımın başına bu kadar lakayıt birini getirirsen başka ne olacaktı

Yılmaz Vural Teknik Direktör olsun en güzeli :)

2 Yorumgaçlı Okurcan:

Pilli Petro on 12 Kasım 2011 01:46 dedi ki...

kesin seni vuracak ben öyle hissettim vursun zati ardındayım :P

cemo on 12 Kasım 2011 07:46 dedi ki...

Vay arkadaş ya şuna bak ya pilli dedik bağrımıza bastık vicdansız çıktı :D

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa