Ne Mutlu Türküm Diyene

1 Eylül 2011 Perşembe


Vurdum duymazlık kanımıza işlemiş

Irene Kasırgası
Aslında bu konuya daha önce değinecektim ama araya bayram seyran girince bilahare yazarım diye attım köşeye ne de olsa beyin bedava.Efendim malum milli özelliklerimiz arasında vurdumduymazlık başa güreşmekte.Bilindiği üzere Amerika'da yaşanan Irene Kasırgası sırasında amerikan polisi tüm vatandaşlarını rahatlıkla tahliye ederken bizim cemaat karşısında birhayli zorlu zamanlar yaşamış.Ne bilsin adam karşısındakinin bu kadar vurdum duymaz olabileceğini:) Bizimkiler her zamanki gibi "Bize bişey olmaz" mantığıyla evlerini tahliye etmeyi reddetmişler.Polisler ne kadar yardırdılarsa da bizimkiler üzerinde pekte etkili olamamışlar.

Zaten başımıza ne geliyorsa bu vurdum duymazlıktan bize bişey olmaz mantığından gelmiyormu? Trafikte kaybettiğimiz binlerce can en bariz örneği.Bişey olmaz diye ne hız limitlerine uyarız,ne alkolsüz direksiyona geçeriz,ne ikaz tabelalarına uyarızne takip mesafesini düzgün ayarlarız ne de olsa bize bişey olmaz ondan sonra şanslı olanlar gözünü hastanede açar şanssızlar bir daha açamaz.Ama böylesi kazalar bile bize koymaz şerbetli milletiz vesselam yine aynı hataları yapar yine kafamızı gözümüzü yararız.

Bayramdan önce televizyonlarda bangır bangır trafik kurallarına uyun diye yırtındı insanlar yine bayram seyahatlerinde pek çok can kaybı yaşandı.Hele birisinde ibre 190 km'de takılı kalmış ne denir ki buna.Sanki altında F1 arabası var basmış gaza netice malum son durak karşıyaka.

2 Yorumgaçlı Okurcan:

Adsız dedi ki...

bizim türk insanında hep önümde kimse olmasın en önde ben olayım yarışı var trafikte, öndeki hele kadınsa, manyak len bunlar. bu kafadaki insanların memleketinde bu kadar kaza normal. bıraksaymış polisler ne halleri varsa görselermiş.

cemo on 4 Eylül 2011 12:58 dedi ki...

Zaten bırakmışlar mecburen :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa