Ne Mutlu Türküm Diyene

20 Eylül 2011 Salı


Tesadüfen yaşıyoruz

Gerçekten bu ülkede hepimiz tesadüfen yaşıyoruz.

Dün akşam gitarımın bir süre önce kopan telini almak için niyetlendim sabah erkenden kızılaya gidecek tellerimi sürekli aldığım yere yıllar sonra yeniden uğrayacak biraz sohbet ettikten sonra telleri alıp geldiğim güzergahtan dönüp yüksel civarındaki cafelerden birine oturup bir kahve içip eve dönecektim.Sabah kardeşim uyandırdı bizle beraber alışverişe gelirmisin dedi bende zaten uzun zamandır beraber takılmıyoruz diye düşünerek kabul ettim.Allahtan etmişim yoksa belki şu anda bu satırları size yazamıyor olabilirdim zira telleri almaya gideceğim yere ulaşmak için geçeceğim sokakta hemen hemen benim oralarda olacağım bir sırada bomba patladı ve maalesef bildiğim kadarıyla üç vatandaşımız hayatını kaybetti.Yiyecek ekmeğimiz varmış çok şükür.

Akşam üzeri kuzen telefon etti aklımıza gelmişti zaten kızı patlamanın olduğu sokaktaki ilkokulda okuyordu.Okuldan dönüşte tam sokağın sonundayken patlama olmuş resmen yerin sarsıldığını hissetmiş arkasına dönüp baktığında alevlerin gökyüzüne yükselişini görmüş yerinde olamyı istemezdim heralde elim ayağım boşalır olduğum yerde kalakalırdım.

Neyse efenim ismi lazım değil bir tekno markete girdik maaile alacağımızı aldıktan sonra gitmeden önce televizyonlara bakalım dedik.Televizyonların birinin üzerinde 1.200 diğerinde 2000 küsür etiket vardı meğer bu fiyatlar teşhir ürünleri için geçerliymiş eğer sıfır kutulu almak istersek 1200 olan 1600 oluyormuş 2000 küsür olanda 3000 civarı oha dedim ya insan bu kadarda keriz yerine konulmaz ki.Görevliye bu sizin yaptığınız tüketiciyi kandırmak olmuyormu vs vs baya bi saydırdım genç daha fazla dayanamadı araziye uydu.Siz siz olun teşhirdeki malın fiyatına inanmayın sıfırının fiyatını sorun öğrenin sonra satın aldığınızda evinize kutusu açık teşhir ürününü sıfır diye yollayıverirler.

Bir diğer meşhur ev ihtiyaçları satan süper markette ise elemanlara uyuz oldum kardeşimin odasına raf alacaktık hazır kesilmiş raflardan ucuzlarını beğendik çalışanlardan birine bu reflara askı aparatı takılabilmesi için kızak yuvası açılıyormu diye sordum adam hiiiiç istifini bozmadan açamıyoruz dedi ulen tahtayı kesip vermeyi biliyosun bi rafa kızak yuvası açamıyormusunuz? iki dakkasını almaz hızarla bir sefer geçse yeter ama nerde o duyarlılık.Sanki rafa kızağı açtırıp kaçıcaz altı üstü 5 lirelik mal için benim gözümdeki itibarını bitirdi o market bundan sonra dünya yıkılsa gidip oranın ağaç içlerinden alışveriş yapmam.Raf almaktan vazgeçtik başka bir yerde hemen hemen aynı fiyata koca kitaplık veriyorlar valla ondan alırım daha iyi atlırım testereyi ikiye bölerim ikitane raf olur.Elektirik bölümüde ayrı bir alem elektirik anahtarını ayrı alıyorsun zeminini ayrı milleti öpmeye yer arıyorlar...

2 Yorumgaçlı Okurcan:

s'ius on 20 Eylül 2011 22:29 dedi ki...

büyük geçmiş olsun.. şu satıcılardaki çalıma hiç bir zaman anlam veremiyorum.. sankı sırf onlara para kazandırmak için alışveriş yapıyoruz.. ölürler sanki ekstra bir şeyler yapsalar..alayına düğün alayı gitsin!

cemo on 21 Eylül 2011 07:59 dedi ki...

teşekkürler s'ius deiklerinde yerden göğe kadar haklısın lütfediyorlar.Sanki kendi dükkanı :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa