Ne Mutlu Türküm Diyene

12 Eylül 2011 Pazartesi


Kötü başlayan doğum günüm güzel bitti

Arkadaş insan güzel bi gün bulur doğmaya abidik gubidik şeylerin olmadığı, bizimde bahtımıza 12 eylül düşmüş ne yapalım.Her doğum gününde darbeyi hatırlamak kadar dandik bişey yok.Ekseriyetle vasat geçen doğum günlerimin içinde en berbat başlayanı buydu sanırım daha doğum günüme girdiğim ilk vakitlerde hakkaride yaşanan elim terör saldırısı günün bombalara gebe olduğunun işaretiydi.

Bu arada bir ağaç olsam "salkım söğüt" olacağımı öğrendim yeni mevzu buymuş ağacımza da bakmak lazımmış
"Salkımsöğüt : (Melankoli) Güzel ve çok melankoliktir.Etkileyicidir. Güzel ve zevkli şeylere meraklıdır. Seyahat etmeyi sever. Hayalperesttir.Kaprisli ama dürüsttür.Başkalarının duygularına önem verir.Çabuk etki altında kalır ama beraber yaşanması zordur. Talepkardır. Sezgileri de kuvvetlidir. Aşıkken acı çeker ama demir atabileceğibirini bulabilir."

Seyahati sever dışında nerdeyse hepiciği birebir beni yansıtıyor hayret ettim :)

Sabah artık klasikleşen boya alçılama faaliyetlerimize devam ederek sonunda evin koridorunu tamamladık yarın benim odaya geldi boya sırası.İşim zor önce g.t kadar odadan bir dünya eşya çıkarıcam ama ortada ufak bir sorun var "akvaryum" önce onu boşatmam lazım.Akvaryumu temizlemek yeterince zahmetli bir iş birde bunu odayı boyarken yapmaya çalışmak oldukça zorlayacak.Bütün bu eşya çıkarma faaliyetlerinin ardından odayı yeniden yerleştircem bakalım yeni modelle ne kadar yer kazanıcaz :) Yoksa yer kazanıcam derken odayı hepten daratlatacak mıyım.

Akşam üzeri internetten ikinci üzücü haber geldi Spartacus'ü spartacus yapan Andy Whitfield hayatını kaybetmiş cidden üzüldüm diziye dönmeyeceği belliydi ama ufakta olsa hastalığından kurtulur da geri döner belki diye ümitlerim vardı.Allah rahmet eylesin "Ben senin spartacus'e geri dönebilme ihtimalini sevdim Andy" dedim içimden.

Yemek vakti taa 15 senedir yüzyüze gelemediğim ortaokuldan bir arkadaşımla buluşma kararı aldık malum doğum günümdü ve onunda işyeri bize çok yakındı.Neyse yemeğin ardından taksiye atladım ve buluştuk aradan geçen yıllara rağmen hiç değişmemiş.Uzun uzadıya muhabbet etme şansımız olmadı ama kısacık görüşmek bile bana ilaç gibi geldi.Aradan geçen yıllarda neler yaptığımızı, ideallerimizin peşinden koşarken kaçırdığımız fırsatları konuştuk.Ne kadar ironik ikimizde ahlaki gerekçelerle sadece saf bir dürüstlükle neler neler kaçırmışız enteresan.

Eve geri döndüğümde çok sevimli bir süpriz beni bekliyordu bizimkiler pasta almışlar 3 mum dikmişler vişneli ve frambuazlıydı kendim seçsem anca bu kadar olur.Pasta yemeyi pek sevmesemde kendi doğum günü pastamdan bir dilim yedim.Üzerine birde kardeşim süpriz yaptı güzel mavi beyazlı kareli hoş bir gömlek almış bana çok beğendim ama çaktırmadım :)

Napalım bir doğum gününü daha azdik yeni bir yaş aldık bakalım yeni yaşımız bize neler getirecek bekleyelim görelim ( mumları üflerken dillediğim dileklerin biri bile olsa yaşadım )

5 Yorumgaçlı Okurcan:

ilke on 13 Eylül 2011 01:08 dedi ki...

herşeye rağmen güzel bir insan doğmuş iyiki doğdun hemşom :) blogumdan ikimizin şerefine bir şarkı patlattım geçte karşıma milletin gözü angaralı görsün :D

temerrüt on 13 Eylül 2011 02:06 dedi ki...

şimdi ben yorumgaçlı okurgaç mı oldum:)

mutlu bir yıl olsun.her yıl daha mutlu olsun.

Pilli Petro on 13 Eylül 2011 04:00 dedi ki...

anaaamm cemocan kutlu ve de mutlu olsun yaw nie haber vermiyosun hayret bişi hedaye yollardık :))

güzel bir yıl olsun umarım ki...

melis on 13 Eylül 2011 04:24 dedi ki...

geçmişte olsa doğum günün kutlu olsun..gelecek sefere güzel hatırlarsın umarım
boyama işinde sana başarılar
andy whitfield'a bende çok üzüldüm yaa iyileşeeğini ummuştum hep..
dileklerin tutar inşallah

cemo on 13 Eylül 2011 12:24 dedi ki...

@ilke sağolsanın hemşo pertim çıktı ama seni kırmam azcık oynarım ortaya düşer kalırsam mesuliyet sende :D

@temerrüt aynen dostum sende bir yorumgaçlı okurgaçın artık teşekkürler :)

@pilli hadilennnnnn hediye yollarmışmış önce sen ankaraya gediğinde bi kahvemi iç hediye sonraki aşama :D

@melis teşekkürler meliscim ahh ahh bik kolaylasak allahtan bu gün benim odayı bitirdik ama neler çektim neler hiç sorma :) Yaktı bizi andy ya çok üzüldüm :( Aminnn tutsun artık bi zahmet :D

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa