Ne Mutlu Türküm Diyene

10 Mart 2011 Perşembe


İnanmıyorsanız yalayın.

Melih Gökçek
Ankaralı bir vatandaşın twitterde "Sevgili" Belediye başkanımız Melih Gökçek'e yollar tuzlanmadı serzenişi üzerine Belediye başkanımız şöyle buyurmuş "Murat inan yollar tuzlu.Nasıl inandırayım bilmiyorum ki,tatsan mı acaba :)" Bunun üzerine aslında pekçok söz söylenebilir ancak anlamsız bir çaba olduğu kanaatindeyim.Zaten ifade herşeyi alenen ortaya koymaya yetiyor.İnsan bazen hatasını kabullenerek büyür ama nerde?

Ünlü bir türk düşünürünün dediği gibi "Herkes kendi evinin önünü yalasa sokaklar tertemiz olur" Ya işte böyle sayın seyirciler 21.yy Belediyecilik anlayışımızın temel esası budur.Olmaz mı bence olur inanmayan yalasın...

V:Başkanım elektirikler kesik !
B:Kesik değildir ekiplerimiz canavar gibi çalışıyor
V:Başkanım ışıklar yanmıyor ama
B:Nasıl inandırayım evladım seni,inanmıyorsan pirizi yala

Not:Melih Gökçek'in Twitter mesajının fotoğrafını lazanya'nın sitesinden aldım

*** *** *** *** ***

Samuel-Laurence

Hariçten Gazel:Samuel L. Jackson'la Laurence Fishburne'ün isimlerini karıştırmaktan gına geldi 50 seferdir aynı şeyi yapıyorum bıktım artık.Benzeseler bari içim gam yemiycek ortak tek paydaları ten renkleri.Bu gidişle sağıma samuel soluma laurence diye yazıp gezicem o olucak

1 Yorumgaçlı Okurcan:

Adsız dedi ki...

Her şeyi belediyeden beklememk lazım ama dimi. Herkes kendi kapısının önünü tuzlasa dert tasa kalmaz :D

Samuel L. Jackson'ı karıştırmana da remen inanamıyorum :o çokk ayıpp bi daha olmasın :D

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa