Ne Mutlu Türküm Diyene

23 Mart 2011 Çarşamba


Ete Kurttekin - Benden Adam Olmaz

Son bir haftadır fena sardı ilk defa Av Mevsimi'ni izlerken dinlemiştim ve gayet beğenmiştim.Neyse efenim bu şarkı bana gelsin (Şizoya bağladım iyice kendime şarkı armağan ediyorum Allah sonumuzu hayreylesin) Ete Kurttekin'den Benden Adam Olmaz Resmen beni anlatıyor bu kadar olur ancak :)

Ete Kurttekin - Benden Adam Olmaz Şarkı Sözleri

Kaç zamandır gülmez oldum kendime
Aslında uzun zamandır çok gülüncüm
Her ne kadar umursamaz görünsemde
Bildiğin gibi değil aslında ben çok kıskancım

Sen bana aldırma gülüm benden adam olmaz
Kendime hayrım yoktur sana hiç olmaz

Kaç zamandır hep küskünüm sana
Huysuzlaşır, aksileşir kalbini kırarım
Her ne kadar kendimden emin görünsemde
Bildiğin gibi değil aslında ben, ben bir korkağım

Sen bana aldırma gülüm benden adam olmaz
Kendime hayrım yoktur sana hiç olmaz

5 Yorumgaçlı Okurcan:

negzel on 23 Mart 2011 16:26 dedi ki...

filmde de bayılmıştım..çook güzel şarkı.

Adsız dedi ki...

Hmm.. demek senden adam olmaz :D Bunu öğrendiğimiz iyi oldu :P :D İşinize gelmedim mi, hemen benden adam olmaz zaten hıhh :D

cemo on 24 Mart 2011 13:52 dedi ki...

negzel haklısın bende çok beğendim :)

yeşiL'cim napayım gerçeği herkes bilsin gizli saklı yok bende herşey şeffaf :D

Adsız dedi ki...

Aaa bilmez miyim? :D Çok şeffaf, hiç sorma :D

cemo on 24 Mart 2011 14:35 dedi ki...

Çaktırma :D

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa