Ne Mutlu Türküm Diyene

22 Haziran 2010 Salı


Mustafa Sarıgül'den olumlu bir adım

Mustafa SarıgülMustafa Sarıgül'le pek yıldızımızın barışık olduğunu söyleyemem bir türlü kendisinden pozitif bir elektirik alamamışımdır.(Elektirik almakta neyse son zamanlarda dillere plesenk olan acayip bir deyim sanki transistörlü radyoyuzda elektirik alıcaz hoşlanmadım de gitsin arkadaş.) Bugün Televizyonlarda ve gazetelerde yeralan haber açıkçası biraz olsun pozitif bakmama neden oldu.Kendisi yeni kurduğu ve olumlu yönde ilerlediği TDH (Türkiye Değişim Hareketi) ile parti kurmamaya karar verdiğini seçimlerde CHP'ye destek vereceklerini açıklamış.Hakikaten güzel bir hareket olmuş takdir ettim. Türk Solunun en büyük handikaplarından biridir hizipleşmek bölünmek.Sonunda birileri bölünmek yerine birleşmenin güç kazandıracağının farkına varmış.Hayret...

4 Yorumgaçlı Okurcan:

Pilli Petro on 22 Haziran 2010 13:08 dedi ki...

umarım bu sefer ciddi bir birleşme olur

cemo on 22 Haziran 2010 16:32 dedi ki...

Bildiğimiz manada bir birleşme olacağını zannetmiyorum topluca chp'ye destek vereceklerini düşünüyorum.Tabiilerde ne olur bilemem eğer Sarıgül Kılıççtaroğluyla görüşüp anlaşabilirse o da olabilir belki.

Ecehan on 22 Haziran 2010 23:39 dedi ki...

Talimat kuvvetli yerden gelmiş gibiyse şık hareketler bunlar:-)

UykusuZ on 23 Haziran 2010 05:56 dedi ki...

amerikanın küçük ikoncanı, gunahımı vermem bu zata

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa