Ne Mutlu Türküm Diyene

6 Haziran 2010 Pazar


Evcilik Oyunu ve Düş Sezginleri

Evcilik Oyunu
Baştan peşin peşin söyleyeyim bu programda yarışan arkadaşların hiçbirine gıcıklığım yok ve herhangi bir husumette beslemiyorum eminim herbiri kendi sosyal çevrelerinde çok beğenilen baştacı edilen insanlardır.Ancak hepsini toplayıp bir araya getirdiğinizde anormal bir sakillik ayriyetten yapmacıklık fışkırmasından mütevellit oldukça bayağılık yaratmaktan başka fonksiyonlarını göremedim.Televizyonda ata sporumuz olan reklam arası zaping yaparken Show Tv'de tesadüf ettiğim bu yarışmamsı programdan net konuşmak gerekirse zerrece haz almadım.Hele Yıldız Asyalı ve Kendi namındaki bacılar bende oldukça negatif elektirik bıraktı.Saçma sapan tavırları beni hatun milletinsen soğuttu yani o derece.Yarışmamsı varlıkta yaptıkları hareketleri normal sosyal bir ortamda yapsalar afedersiniz millet g.tüyle güler bunlara.(G.tüyle gülen insanmı var diye düşünenlere not:Evet biz zaman zaman g.tümüzle gülebiliyoruz evrimleştik yeni insan türü oluşturduk bizim familyamıza "Homo G.tüylegülebilenus" adı verildi.)

Bu yarışmanın mantığınıda çözemedim hani çocuklar Evcilik Oyunu oynar ona benziyor fakat amaç ne onu anlayamadım şimdi bunlar karı koca gibi davranıp puan toplamaya mı? çalışıyor yoksa yapımcılar lan şunları bir araya koyalım aradan bir aşk bir öpüşük neyin çıkarsa reytingin anasını ağlatırız diye mi düşünmüşler acaba.Olduda bir çift kazandı yarışmayı sonuçta hediye olarak ne vercekler şahane bi gerdek gecesi mi nedir yani?

Evcilik Oyunu


Dandirik bi yarışmadan amma çok söz ettim Allah önce bana sonra bu yarışmanın yapımcılarına sonra da yarışmacılara akıl fikir versin.Gökten 3 elma düşsün hepimizin başını yarsın...

2 Yorumgaçlı Okurcan:

Adsız dedi ki...

valla sen de benim gibi gece 3 te uyuyamamaktan çıldırma eşiğine gelip de zaplarken böylesine komik varlıklarla karşılaşıp, aaa bunlar da nerden çıkmış böyle hangi gezegendenler acaba diye eğlenseydin, nasıl bir nimet olduklarını anlardın kıhkıhkıh..

cemo on 7 Haziran 2010 07:06 dedi ki...

Tabi canım aslında bunları teletabi ya da pokemon niyetine izleyip eğlenmek lazım :) Ama hakkaten Yıldız Asyalı ve Kendi bacılara uyuz oldum.Allah muhafaza onlar gibi bir kız arkadaşım olsa kesin başım derde girerdi...

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa