Ne Mutlu Türküm Diyene

24 Ocak 2010 Pazar


Eric Clapton - Tears in Heaven

Eric Clapton'dan Tears in Heaven'i ne zaman dinlesem kalbime bir acı düşer hüzünlenirim.Hikayesi gerçek bir acıya dayandığındanmıdır nedir beni alır götürür uzaklara.Uzun zaman önce kaybettiklerimi daha yeni kaybetmişim gibi tuhaf hissederim çok duygusal bir şarkı ya gece gece bittim yine dinleyin sizde bitin...Eric Baba ne güzel söylüyor ya



Tears in Heaven Şarkı Sözleri ve Türkçe Meali

Would you know my name, if I saw you in Heaven?
İsmimi bilir miydin,Eğer seni cennette görseydim
Would it be the same, if I saw you in Heaven?
Aynı olurmuydu,Eğer seni cennette görseydim
I must be strong and carry on,
Güçlü olmalı ve dayanmalıyım
`Cause I know I don`t belong here in Heaven.
Çünkü biliyorum ki ait değilim,cennete

Would you hold my hand, if I saw you in Heaven?
Elimi tutar mıydın,Eğer seni cennette görseydim
Would you help me stand, if I saw you in Heaven?
Dayanmama yardım edemiydin,Eğer seni cennette görseydim
I`ll find my way through night and day,
Yolumu bulacağım geceden gündüze
`Cause I know I just can`t stay here in Heaven.
Çünkü biliyorum ki kalamam,cennette

Time can bring you down; time can bend your knees.
Zaman seni yıkabilir,zaman dizlerini bükebilir
Time can break your heart, have you begging please, begging please.
Zaman kalbini kırabilir,yalvarır mısın lütfen, yalvarır mısın

Beyond the door there`s peace I`m sure,
Kapının ardında barış var eminim
And I know there`ll be no more tears in Heaven.
Ve biliyorum ki cennette daha fazla gözyaşı olmayacak



*** *** ***

Çeviri hataları için şimdiden pardon diyorum tarzanca ingilizceyle ancak bu kadar oluyor.Önemli olan ruhu yakalamak değilmi efenim :)

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa