Ne Mutlu Türküm Diyene

27 Ocak 2010 Çarşamba


Ankaraya kar yağardı

Ankaraya kar yağardı
Aylardan ocaktı
Herhangi bir günde
Ankaraya kar yağardı
Dışarısı nasıl soğuk
Nasıl bir ayaz
Dudakların kanar
Ruhun bile donardı.
Senin varlığın benim için bahardı.
Küçük çocuklar kardan adam yaparken
Hayallerini koyardı içine
Sen sıcacık odanda ders çalışırken
Ben izbe kahve köşelerinde
Yeşil çuhalar üzerinde harcardım gençliğimi
Mahallemizdeki bitirim gençlerle
Çeyrek ekmek arası arnavut cigerini katık ederdim.
En yoğun sigara dumanına
Ankaraya kar yağardı
Dışarısı nasıl soğuk
Nasıl bir ayaz
Dudakların kanar
Ruhun bile donardı.
Yürürdük el ele
Birazda mahçupça
Arardık kar'ın üzerinden geçilmemişini
Tazesine basmak ne kadar zevkli
Seninle üşümek bile ayrı güzeldi.
Ankaraya kar yağardı
Dışarısı nasıl soğuk
Nasıl bir ayaz
Dudakların kanar
Ruhun bile donardı.
Sensiz ıssızlaşan bu şehre
Bir anlam katardı...

27.01.2010

5 Yorumgaçlı Okurcan:

Pilli Petro on 27 Ocak 2010 13:33 dedi ki...

ne güzel bi şiir ya sen mi yazdın ?

cemo on 27 Ocak 2010 13:54 dedi ki...

Evet ben yazım.Aksi olsaydı yazanın ismi olurdu en altta.

Beğendiğine sevindim.

Pilli Petro on 27 Ocak 2010 14:16 dedi ki...

çok güzeldi valla isim yok farkettim de yine de sorayım dedim :)

cemo on 27 Ocak 2010 14:49 dedi ki...

:)))

Adsız dedi ki...

yüreğine sağlık
her yere kar yağarken
içimiz donardı

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa