Ne Mutlu Türküm Diyene

6 Mart 2013 Çarşamba


Arıza

bilgisayar_ariza
Kesin kanaat getirdim bu ara bende bi cenabetlik var.Gecenin bir yarısı tam dizi izlerken en heyecanlı yerinde laptop'un ekranının kararması başka nasıl açıklanabilir ki?

Birkaç gündür ekranın kenarında ufak tefek titremeler vardı emektarın eskiliğine ve voltaj dalgalanmasına yoruyordum öyle değilmiş. Ekran hepten gidince kardeşimin bilgisayarına çöktüm geçici bir süreliğine, başladım araştırmaya eldeki veriler ışığında iki seçenek vardı ya inverter (invertör)bozulmuştu ya da floresan.

Neyse efenim beni bi sıkıntı bastı zaten gidik olan uyku hepten kafdağının ardına kaçtı sabahı zor ettim.İkinci defa bilgisayarımın bir arızası karşısında elim kolum bağlı hissettim ilkinde elektrik voltajındaki sıkıntı sebebiyle antalyada anakartı yakmıştım :) Allahtan kardeşimin bi arkadaşı teknik servis o geldi aklıma hemen bağlantıya geçtik öğlen ona doğru bi yol aldım.Kontrol etti tam tahmin ettiğim gibi floresanlar hakkın rahmetine kavuşmuş. Hemen en yenilerinden çıkma bi lcd ekranla benimkine yer değiştirttik sorunu çözdük sıfır lcd ekran taktırsam en az 3 katı para ödeyecektim :) Yeni ekranın tek kusuru ufak bi çiziğinin olması o da nazar boncuğu olsun çok dikkatli bakmadıkça bişey anlaşılmıyor sıkıntı yok.

Kapağına 70 TL sıkışmış ondan çalışmıyomuş tek derdi buymuş çok şükür çıkardık da kurtulduk.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa