Ne Mutlu Türküm Diyene

26 Eylül 2012 Çarşamba


Neşet Ertaş'ın ardından...

neset_ertas


Bazı insanlar vardır ölümü yakıştıramazsınız onlara, konduramazsınız sanki ölümsüzlermiş gibi düşünürsünüz, aramızdan hiç ayrılmamalarını dilersiniz ama gün gelir hak vaki olunca yıkılırsınız zira nev-i şahsına münhasırdır, gönül adamıdır onlar "türünün tek örneği" arkalarından kimse gelmez,gelemez. Neşet Ertaş'ta ölümü konduramadığım sanatçılardandı o da hakka yürüdü anadolunun kıraç bozkırı yetim kaldı...

Şimdi kim hakkını vererek, bir bozlak patlatabilecek,onun gibi vurabilecek sazın teline? Neşet Ustadan sonra kim "göynünden" geçenleri besteleyip zahidem,gönül dağı,neredesin sen,zülüf dökülmüş yüze,kendim ettim kendim buldum ayarında şarkılar yazacak,besteleyecek dillere düşen var mı eşi menendi? Olmayacakta bir daha.

Ruhun Şad, mekanın cennet, hakkın rahmeti üzerine olsun.






Zahidem
Zahide kurbanım n'olacak halim
Yine bir laf duydum kırıldı belim
Gelenden gidenden haber sorarım
Zahidem bu hafta oluyor gelin

Hezeli de deli gönül hezeli
Çiçek Dağı döktü m'ola gazeli
Dolaştım alemi gurbet gezeli
Bulamadım Zahide'den güzeli

Gurbet ellerinde esirim esir
Zahide kurbanım hep bende kusur
Eğer anan seni bana verirse
Nemize yetmiyor el kadar hasır

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa