Ne Mutlu Türküm Diyene

12 Eylül 2012 Çarşamba


İnsan neden doğar ki ?

Diye sorarak mevzuyu egzantirikleşip işin felsefesine inecek halim yok anne - baba üreme güdüsüyle imal ediyo işte,kazaen hasbel kader dünyaya gelenler alınmasınlar üzerlerine.Bu gün kendimi kendi kendisiyle röpörtaj yaparak Türk televizyon tarihinde bir çığır açan Saba Tümer gibi hissediyorum.İnsan doğum gününde tek tabanca takılır mı lan? Ben takıldım valla hiç fena da olmadı dırdır yok, laf yetiştirmek yok, aman nereye gidicez derdi yok saldım kendimi çayıra mevlam kayıra.

Kızılaya indim dakika bir gol bir gösteri varmış "ınınııvrıdını" doğum günün darbe'nin yıldönümüne denk gelirse böyle oluyo napcan kader işte.

Uzun zamandır içmiyordum bi marlboro ver dedim büfeye 8 gaymeymiş ya vay arkadaş bi porsiyon yemek parası çok acıttı valla gittim bi kahve alıp geleni geçeni izledim acımı unuttum, sonra kendime doğum günü hediyesi babında pizza ısmarladım tortilla ekmeği üzerine diye cakas atmışlar birde utanmazlar bildiğin lavaş :) Akabinde kös kös eve döndük

Bu günün yayınında ve yapımında emeği geçen tüm (ikisi hariç) arkadaş,dost ve akrabalara allah sizi davul etsin doğum gününüzü kutlayan olmasın dileklerimi iletiyorum insan bi arar la vicdansızlar...

2 Yorumgaçlı Okurcan:

Melodram on 12 Eylül 2012 15:07 dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun, valla benim arkadaşlarım da parti falan yapmıyorsam arayıp sormazlar bile, ama parti falan varsa mutlaka hatırlarlar.

Öyle yani.
Garip arkadaşlık bağlarımız var.

Kızılay'da da önemli bir gün olmasına gerek yok ki her gün gösteri var :D

cemo on 12 Eylül 2012 16:29 dedi ki...

Arkadaşlık mevhumu öyle bişey değil ama :/ Haklısın hemen hemen hergün bi gösteri var bu gün sahne falan kurmuşlardı baya kasmışlar :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa