Ne Mutlu Türküm Diyene

16 Eylül 2012 Pazar


Dünyanın en güzel hediyeleri

Malumunuz bir doğum günümü daha yalnız geçirmiştim ama daha sonra en sevdiğim insanlardan birinden dünyanın en güzel hediyelerini almamla üzerimdeki melankolik havanın dağılması bir oldu.Evren bana mesaj yolladı demek ki zannettiğim kadar yalnız değilmişim.

Cuma günü lollayla birlikteydik.Artık kader mi desem kısmet mi desem meydana gelen çeşitli aksilikler sebebiyle epeydir biraraya gelemiyorduk sonunda doğum günümün de etkisiyle makus talihimizi zorlayarak kırdık ve muhteşem bir gün geçirdik.Uzunca bir süre hasbihal ettikten sonra tipik hayvansever davranışımızı ortaya koyarak klasik adetimizi yerine getirdik yakınımızdaki tüm petshop'ları tavaf ettik.Az kaldı hanımefendi 3.kediyi de alıyordu deli bu kız.Benim gözüm akvaryumun içindeki leleupilerde kaldı tabi bunu farkeden lollacığım akvaryumdaki bütün leleupileri aldı ve bana hediye etti :)


leleupi leleupi


Neyse efenim sonracıma evlerimizin yolunu tuttuk tabi benim şansım yine kendini gösterdi bizim güzergahtaki en dandik körüklü otobüs durağa geldi yanımdaki balıklarla bir an önce eve yetişme telaşı ile birazda mecburiyetten yer olur diye binme gafletinde bulundum.Hakikaten içeride bol miktarda yer vardı ama hikayedeki bahçeden gülü seçemeyen sonunda en dandik güle mecbur kalan prens misali otobüsün sonuna geldiğimde koltuk beğenemediğimden mütevellit en dar koltuğa razı olmak zorunda kaldım Ankara'nın göçen metro sebebiyle oluşturduğu trafiğe söverek yola koyulduk.Daha yolun başında balıkların konulduğu poşetin sızdırdığını farkettim Allahtan poşeti koyduğumuz poşet sızdırmıyordu da otobüsün içinde ufak bir göl oluşturmadık.Balık poşetini ters çevirdim ve bir an önce trafikten kurtulmak için dua etmeye başladım lakin dualarım pek işe yaramadı.Muhterem körüklümüz bizi hoplata hoplata bol maceralı uzuuuun bir yolculuğun ardından balıcıklarımla beraber eve kadar getirdi.İner inmez koştura koştura tek nefeste evden içeri girdim hediyelerimi akvaryumun içine poşetiyle beraber koydum.


frontosa_calvus


Aradan 1-2 saat geçmeden köftehorlar yerlerine alıştılar hemde o kadar alıştılar ki diğer balıklara yem bırakmıyor namussuzlar.Bendeki frontosa ve calvuslar tabiatları gereği biraz ağırkanlı,hantal hayvanlar haliyle leleupiler akvaryumu ele geçirip can getirdi.Gerçi artan nüfustan mütevellit artık akvaryum biraz daraldı ama neşe içinde yüzüyorlar keratalar o kadarcığa da katlansınlar, şimdilik yapcak bişey yok büyük akvaryum alsam bir yere koyamam her taraf sıkış tepiş neyse bir ara bu konuyla ilgileneyim ufak çaplı organizasyonlar yer açmayı deniyeyim bakalım daha büyük bir akvaryumu yerleştirebilecek uygun bir mekan ortaya çıkacak mı?

Not:Fotoğrafların kalitesi için kusuruma bakmayın kardeşim Antalya'ya giderken fotoğraf makinasını götürdü video kameradan anca bu kadar :)

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa