Ne Mutlu Türküm Diyene

12 Ağustos 2011 Cuma


Bizim medyada hakkaten bir dünya sapık var

Başlığı bu kadar srt yazdığım için kusuruma bakmayın maalesef olandan bahsederken "bizim köyde göte göt derler".Daha iki gün evvel otobüste darp edilen Nurcan İbrahimoğluyla ilgili bir yazı yazmıştım.Ama bir noktayı atlamışım bizim muhterem rabıta medyamızın hemen dezenformasyona gireceğini düşünmüştüm lakin bu kadar çabuk olmasını beklemiyordum.Olayın onbeşgünlük bir mevzu olmasından tutun karakoldaki ifadesine kadar birçok ipe sapa gelmez bahaneler yaratmışlar.Otobüs şöförü ve otobüs yolcularından olduğu söylenen iki kişinin beyanlarını vermişler ancak ifadelerdeki çarpıklığı yazıyı alel acele yazdıklarındn atlamışlar :) Otobüs şöförü kızın ön tarafta olduğunu söylerken görgü şahidi olan yolcu kendisinin önde olduğunu olayın ise arkada cereyan ettiğini beyan ediyorlar.Güya kızcağızın ayağına takılanlar nurcandan özür dilemişler efendilik yapmışlar ama nurcan kızımız otobüste on kaplan gücünde olduğundan kendisiyle münakaşa eden erkeklere kafa göz girişmiş :) Yani şu ifadeere inanan varsa ben başka bişey demiyorum :)))

İkinci vakaamız ise takvim gazetesinin internet sitesinde yayınlanan bir haber ile ilgili tabi bu haberi takvim gazetesine servis edende ihlas haber ajansı (İHA) Samsunda devlet gözetiminde yaşayan 12 (oniki) yaşında bir kızcağız yurttan kaçarmış sürekli tabi kaçınca boş durmazmış erkeklerle kendi rızasıyla birlikte olur başlarını derde sokarmış pek çok insanın hapislere girmesine neden olmuş vah ki ne var :) Bir haber ajansındaki zihniyete bakarmısınız söz konusu olan bir kız çocuğu ve kızdan yararlanan erkekler var ama bundan kız sorumlu doğruya kız otursaydı yurtta erkeklerle fingirdemeseydi değil mi efenim ama kızın bir çocuk olması 12 yaşında bir bireyin yaptıklarının ayırdına varamayacak olması hiç önemli değil.Peki küçücük kızdan faydalanan erkeklerin kabahati yok mu hiç hani 16-17 yaşında olsa dersinki adamlar 18 yaşında veya büyük zannettiler şeytana uydular.12 yaşındaki minnacık çocuğun güya yaşının farkına varamayan (farkında olupta yaptıklarını düşünmek dahi istemiyorum) adamların savunluacak nesi olabilir be kardeşim ayıptır günahtır.

Gelen tepkiler üzerine takvim gazetesi bu haberi internet sitesinden çıkarmış maşallah büyük iş başarmışlar bu gazetenin hiç mi editörü yok yayınlanan haberleri okuyan hadi gazeteyi geçtim internet sitesinin sorumlusuda mı yok okurken haberleri ayıklasın gazetenin editörüne, yazı işlerine haber versin.Nerdeeee

Ben kime ne anlatmaya çalışıyorum ki koskoca kelli felli köşe yazarları bile Defne Joy Foster'in ölümünün ardından su testisi su yolunda kırılır yorumunda bulunmuşken iha'nın takvimin yazdıkları az bile.

Böyle abuk subuk gazeteleri almaya ve okumaya devam edin siz, onlarda abuk subuk saçma sapan haberleri doluşturmaya devam etsinler.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa