Ne Mutlu Türküm Diyene

23 Ağustos 2011 Salı


Çok acayip bir rüya gördüm hayırdır inşallah

maldivler
Genelde absürt rüyalar görmekte üstüme yoktur beni düzenli okuyanlar geçen sefer yeti gördüğümü hatırlayacaklardır kaç insan hayatında rüyasında yetilerle tebelleş olur ki :) Neyse efenim bu sefer daha halim selim mevzumuz.

İş bu ya maldivlerde yaşıyorum salaş mini minnacık bir balıkçı teknesiyle balık avlıyorum onları satıp 3-5 yolumu buluyorum.Akşam üzeri eve dönüyorum lakin ev yukardaki fotoğrafın bir benzeri sadece ebatlar oldukça farklı denizin üzerinde ben diyeyim villa sen de malikane kocaman heyyula gibi bir şey kondurmuşum :)

Enteresan olan koca evde yalnız başıma yaşıyor olmam.Göt kadar adada nereye gitmeye kullanacaksam kapıda duran süper bir arabam (ki araba kullanmaktan nefret ederim o yüzden ehliyet bile almadım) ve kocaman evim var ama hayatımda kimse yok çok ilginç :) Yalnızlık rüyada bile yakamdan düşmüyor anasını satayım.Sen kalk herşeyi daya döşe ama paylaşacak kimsen olmasın ne kadar acı :(

Çıkıyorum balkona ayağını uzatsan cam gibi deniz, kurmuşum çilingiri, fonda müzeyyen abla, elimde rakı, ufku seyre dalmışım...

Off lan off içlendim azcık kafein ve tein'e abanayımda ramazanda usulüne uygun kafa bulayım :)

2 Yorumgaçlı Okurcan:

Adsız dedi ki...

rüyana yerleşmek istedim :) bu nasıl rüya cemocum :) nasıl özlemişim sana yorum yapmayı yeni bir blog açtım öbür adresimi kapattım bilgin olsun bu arada mukemmel bir rüya görmüşsün deniz görmek iyidir :) umarım sen kimsin ya demezsin beni hatırlarsın :)(Kelebek)

cemo on 24 Ağustos 2011 07:51 dedi ki...

Amanin hemşom gelmiş ya :))) Hemen takibe alayım seni :D

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa