Ne Mutlu Türküm Diyene

1 Mayıs 2011 Pazar


Doğa için çal 3 - Gesi Bağları - Çemberimde Gül Oya - Çayelinden Öteye

Doğa İçin ÇalDoğa için çal'da Divane aşık gibi'nin ardından Uzun İnce Bir Yoldayım'ı seslendiren duyarlı sanatçılar son çalışmalarında birbirinden güzel üç türküden (Gesi Bağları - Çemberimde Gül Oya - Çayelinden Öteye) oluşan bir nevi potpori yapmışlar çok güzel olmuş.Mutlaka dinlenleyin eminim sizde beğeneceksiniz bu sefer diğerlerinden farklı olarak yurtdışından projeye destek olan yabancı sanatçılar da var.

Sizlerde bu projeye desteklerinizi esirgemeyin...

4 Yorumgaçlı Okurcan:

KELEBEK on 2 Mayıs 2011 02:31 dedi ki...

harika olmuş gerçekten :)
bende bayılıyorum bu projeye ...
sana bir mim paslıyorum bu arada :) http://ilke-happyworld.blogspot.com/2011/04/yesilcam-cocugu.html hayırlı uğurlu olsun :)

sophie'nin dünyası on 2 Mayıs 2011 13:48 dedi ki...

çok beğendim ben de. gerçekten güzel iş çıkarmışlar.herkes izlesin.

negzel on 2 Mayıs 2011 14:07 dedi ki...

cemo mimledim seni:)

negzel on 2 Mayıs 2011 14:34 dedi ki...

bu arada 1-2 saattir sürekli bu şarkıyı dinliyorum, bayıldım bayıldım...özellikle de çemberimde gül oya kısmına...

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa