Ne Mutlu Türküm Diyene

25 Kasım 2010 Perşembe


Sıkıldım

BüyükbabaAman diyim sıkı can iyidir kolay çıkmaz deme sakın okurcan vallahi kalbim kırılır böyle bir espirinin üzerine hepten bunalımlara garkolurum umarsızca.Hayat monoton vakit ilerlemiyor çok zaman.Sanki zaman etrafımdan dolanıp akıyor ve ben sadece bakıyorum yaşananlara.İstemezmiydim her gece barlara, alemlere akayım ortamların kralı olayım bir yanımda Kim Kardashian bir yanımda Paris Hilton interneyşınıl sosyeteye adım atayım hadi kopalım dediğinde arkadaşlar kopmaya hazır olayım olmuyor maalesef karakterime ters.

Hayri Pıtır'a gidelim diyen arkadaşım bile yok yahu o derece vahim durumlar.Manita desen ömür boyu çile çekmişiz kader gülmemiş yüzümüze ki hala bekarız.Vazgeçtim Liv Tyler'dan Milla Jovovich'den bi Doutzen Kreuz hiç olmadı Pelin Batu'ya razıydı bu bünye ama nerdeee.

Yaş kemale erdikçe masallarda avutmuyor insanı.Masum sandığın masalların aslında nasıl mesajlar verdiğini görüyor anlıyor ve masallardan bile iğreniyorsun.Pamuk Prenses mesela,aslında ne kadar masum gibi durmakta lakin çok ters mesajlarda yaymakta.Pamuk prenses günlerce yedi cücelerin yanında kalır cüceler her istediğini yaparlar gak dese su guk dese ekmeğini eksik etmezler ama nedense kalbini bir prens çalar.Cücelerin günahı nedir peki neden prenses bir cüceye meftun olmaz ki? Masalda bile bir cüceye saadeti uygun görmez yazan insan.Öyleya cücesindir kır dizini otur oturduğun yerde prenses neyine gerek senin.

Düz prenste değil gelen "beyaz atlı prens" illaki,neden beyaz atlı bir hatunun gönlünü çalmak için mutlak atımı olmalı.Her beyaz atlı prensese mi layık olmalı.Ya iblisin önde gideniyse?

Neyse şişmesin kafalar daha fazla...

E okurcan neden formspring'den soru sormuyosun artık küstüm valla o kadar uğraştık didindik hesap açtık soru soran da kalmadı kapatsam mı ne etsem...

12 Yorumgaçlı Okurcan:

Adsız dedi ki...

yok beyaz atın olması şart, pamuk prenses kadar güzel olmak da şart, kesin kesin klişelerimiz var, öyle işte, falan filan işte... :)

cemo on 25 Kasım 2010 12:51 dedi ki...

Ya beyaz ata binen nuri alçoysa bilemedin T.Coşkun :) o zaman hapı yuttun

Adsız dedi ki...

ehehehe, o da olabilir tabi, her karşımıza bir ayı çıkabilir :DD

celly on 25 Kasım 2010 13:42 dedi ki...

hic takma hersy duzelir:).seneye bi bakmisin evlenmisin:p bu ara da Bnmki zebrayla gelsin prensm :p herkesinki ayni benmki farkli olsun:))

cemo on 25 Kasım 2010 14:09 dedi ki...

Aman diyim nasıl evlencez celly elde yok avuçta yok :) Elin kızınında başını yakmıyalım durduk yerde...İlla prens olsun yani birinizde köylü olsun işçi olsun diyin dişimi kırcam

celly on 25 Kasım 2010 14:22 dedi ki...

Aman isin girgiri yav:))adam olsun insan olsun baska bisey istemem:))

cemo on 25 Kasım 2010 14:53 dedi ki...

Takdir ettim şimdi seni celly gerçi çok zaman takdir ediyorum ama bunu sen bilmiyosun aferim otur on :)

celly on 25 Kasım 2010 15:12 dedi ki...

Ayy cok tesekkurlerr ciddi bilmiyordum:)

KELEBEK on 25 Kasım 2010 23:37 dedi ki...

ahh hemşom sana eşşek dili büyüsü yapmışlar basiretini bağlamışlar gibi konuşmuşsun:)şimdi oralıda olsan antalyadan ankaraya göç ettin bu onun verdiği bir rehavet olsa gerek :)
bu massallar konusuna gelince sana can yücelin kırmızı bisiklet romanını okumanı tavsiye ederim hem sıkıntını alır hemde bu senin deyindiğin konuya farklı açılardan değinmiştir.
sıkma canını sendeki cevheri keşifedemeyen prensessler utansın :)

cemo on 26 Kasım 2010 06:17 dedi ki...

Hemşo bitanesin sen ya :))) Verdin gazı verdin gazı tutabilene aşkolsun :)

KELEBEK on 26 Kasım 2010 07:49 dedi ki...

ne gazı hemşom gerçekler bunlar :)) huhu prensi olmayan prenseslere sesleniyorum burdan belki hemşomun beyazatı olmaya bilir ama onun bembeyaz sayfalı yüreğini ortaya koyduğu harika bir blogu var :)
bu arada hemşom sana bu yogunluğunda bir mim hangamesi çıkardım bir ara el atıverirsen sevinirim :) ben sana bulcam at istemeyen prenses :D

cemo on 26 Kasım 2010 08:17 dedi ki...

İşin zor valla illa at olcak diyolar :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa