Ne Mutlu Türküm Diyene

14 Kasım 2010 Pazar


Mimlendim Vol.14 - Üçü bir arada

Zennube,™ мγdяєaм ve Tjaala tarafından çeşitli zamanlarda mimlendim maalesef vakit darlığından ancak şimdi yapabiliyorum kusura bakmayın arkadaşlar.™ мγdяєaм ve Tjaala aynı mim'i paslamışlar ortaklaşa yapıcam ilk olarakta Zennube mimlediğinden ilk sıra onda.

"Kitaplığınızın karşına geçin. Gözlerinizi kapatın. Derin bir nefes alın. Elinizi kitapların üzerinde gezdirin ve birini seçin. Şimdi gözlerinizi açın. Bir kitap seçmiş durumdasınız. O kitabı satın aldığınız yada hediye gelmişte olabilir anı hatırlamaya çalışın. İlk kez okuduğunuzda neler düşünmüştünüz, hatırlayın. Şimdi sayfaları şöyle hızlıca bir dolanın ki, kitabın kokusu burnunuza gelsin. Evet, ne güzel bir koku bu! 55. sayfayı bulun. Sayfayı tekrar okuyun. Sayfadan bir paragraf seçin ve mim konusu olarak bunu blogunuza yazın. Daha sonra siz de arkadaşlarınızdan üç tanesine cevaplaması için gönderin.

Mim Kuralları:
- Mimlenenler mimi cevaplamak zorundadırlar, mim bozulamaz.
- Mimin bozulması teklif dahi edilemez.
- Mim yalnızca 3 kişiye gönderilebilir.
- Karşılıklı mimlemeler yasaktır.
- Mim, her bir blog için sadece bir kez cevaplanabilir.
- Mim kurallarının ilk 6 maddesi değiştirilemez."


Kitabımızın adı Şarlo yazarı Philippe Soupault Kütüphaneme nasıl girdiğini bilemiyorum birilerinden gelmiş oldukça eski benim almadığım garanti zira tevellüt yetmez 55. sayfadan beğendiğim paragraf;

"Göçmenler gülüşüyor.Güneşin ışınları karşıdaki kocaman yapıların binlerce camına vuruyor.Bütün yolcular güvertede ağızları açık dünyanın en büyük şehrini seyrediyorlar.Sonunda varmışlardır işte."

Garip Alışkanlıklarımız ve Yapamadıklarımız Nelerdir .. ?


*Evin kapısından mutlaka sağ ayakla çıkarım.Rahmetli annanemin batıl inançlarından bize sirayet etmiş bişey uğur getirirmiş işimiz rastgidermiş derdi ama bu güne kadar hiç bir faydasını gördüğümü söyleyemem garip işte.

*Dışarda bir banka oturacağım zaman mutlaka üzerinde görmediğim bir cisim varmı diye elimi üzerinde gezdiririm yoksa oturmam (sakata gelmeyelim hafızzzzzz)

*Yemek yiyip üzerine uyuduğum zaman mutlaka midem ağrır ve midemin ağrısı başıma vurur bunu bilmeme rağmen yemek yedikten sonra mutlaka kestiririm (manyadım hepten)

*Halının saçakları yamuk durduğunda rahatsız olurum ama gidip düzeltmeye de erinirim :)

*Kardeşim terliklerin ters durmasına gıcık olur bende onun gıcık olmasına gıcık olurum sırf uyuzluk olsun diye terliklerimi ters koyduğum olmuştur :) (Bknz.vicdansız abi)

ilk mimi celly,Başharfi Ğ ve zey0zey'e paslıyorum.İkinci mimi lollacığıma.Hadi bakalım mimlendiniz millet pamuk eller klavyeye :)))

7 Yorumgaçlı Okurcan:

Mia Wallace on 14 Kasım 2010 18:11 dedi ki...

azıcık bi simetri hastalığı var sanırım:)

KELEBEK on 15 Kasım 2010 02:11 dedi ki...

bende sağ ayakla çıkarım hatta hep sağıma yatarım :)banada büyüklerimden kalma bir alışkanlık ...

cemo on 15 Kasım 2010 07:15 dedi ki...

Olabilir mia :)

Kelebek saçma bir alışkanlık ama olsun devam ettirmek güzeldir.

Adsız dedi ki...

Ay ay ay ayyyyyy!! Şu kitapla ilgili olan mimi kim bana yollıcak diye merak ediyordum. Vallahi çok da istiyordum o mimi :))
Çok teşekkür ederim en yakn zamanda yapıcam :)

LoLLa on 15 Kasım 2010 10:38 dedi ki...

ikisini de yapcam ben gorursun :P

cemo on 15 Kasım 2010 13:19 dedi ki...

Baş Harfi Ğ hadi bakalım hep sen beni mimliyodun şimdide ben mimledim seni ekieki :)

LoLLa görücez küçük hanım hıh...

Adsız dedi ki...

heyyo yapmış mimimi çok teşekkür ederim. bayramın kutlu olsun, lezzetli kavurmalar...

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa