Ne Mutlu Türküm Diyene

16 Kasım 2009 Pazartesi


Ajdar ve Veliahtı Vanlı Müslüm

Allahım sana geliyorum diye içimden haykırdım izlerken.Koca koca kanallar böylesi tiplerden gelecek reyting denen canavara pirim veriyorlarya ne desem bilmemki.Resmen insan sömürüsü bu.Akıl yaşları şüpheli olan insanların kendilerini şarkıcı zannetmeleriyle ortaya çıkan garabetin komikliğinden yararlanmaktır insanlığa sığmayan bir durumdur.Şimdi efendim Ajdar denen bir nane zaten günlük hayatımıza girmişken flash tv nin "Her Cevhere Altın" yarışması Vanlı Müslümüde "Çitori Çitori Aşkım" şarkısıyla hayatımıza soktu.Uğur Bayar, Yalçın Çakır ve Ahu Tuğba'nın jüri olduğu yarışmadan zaten başka ne çıkabilirdi ki? Sahnede çırpınan garibanı izleyip nasıl keyif alabilir insanlar ? Ya da şöyle diyelim bunu izleyip keyif alanlara insan denebilir mi?

Aslında ismail YK yazısından sonra bu konuya değinmeyecektim ama arkadaşlarla msn muhabbeti yaparken kafama takıldı yazayım içimde kalacağında bloğumda asılı kalsın dedim.En yakın zamanda koltuk altımı pırtlatmak suretiyle bir oratoryo yazacağım solist olarak İsmail YK ya da Ajdarı düşünüyorum.Solist İsmail YK vokalist ve dansçı olarak Ajdar ve Vanlı Müslüm ikiliside olabilir.Hatta eurovisiona bile aday olup dünyaya açılarak dünya müziğine unutulmaz bir damga vurabilirim bu şekilde.TRT'den ümitliyim :)


Vanlı Müslüm - Çitori Çitori Aşkım



Ajdar ve Veliahtı Vanlı Müslüm

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa