Ne Mutlu Türküm Diyene

24 Kasım 2009 Salı


Daralların Efendisi

palyaçoFeci halde daral gelmiş vaziyette ne yapsam çare olmuyor.Haykırasım, çemkiresim bilimum ekşınlara giresim,hayata karşı isyanım var.Şu anda içtiğim 3.sigara ardı ardına resmen sigarayı sömürüyorum sömürmek ne kelime yiyorum.Çay içtim olmadı hatta abartıp kardeşimin papatya çayından afırdım 1 tanecik onuda içtim kesmedi.LoLLa'cığıma Burada verdiğim tavsiye üzerine ayağa kalktım kafamı sola yatırdım aksi istikamatten dup dup diye vurdum ama yere bişey dökülmedi :( Sanırım geçenki daral yazsında maytap geçtim diye LoLLa'nın ahı tuttu ya da ondan bana daral bulaştı.Duvara kafa attım,Habertürk'te Teketek'in tekrar yayınında Mustafa Sarıgül'ü izledim yok,msn'de laklak ettim çok yavandı kesmedi,Şiir yazmayı denedim ilham perisinin vızıltıları eşliğinde boş kağıda bakakaldım,akvaryuma baktım yemedi yavru balıcıklarıma azcık yem attım pıtı pıtı yemleri yemeleri sırasındaki sevimlilikleri bile kurtarmadı vaziyet-i halimi.Ne yapsam acaba erinip yapmadığım yüksek lisans için çabalara mı girsem acaba herlade yüksek lisansımıda daral konusunda seçerdim :)

Olası Yüksek lisans tezi ve yazılabilecek kitapların başlıkları:

-Daralmanın insan fizyolojisindeki negatif etkileri
-Daralan insanların toplumsal rolü ve toplum üzerine etkileri
-Daralan insanların makro ekonomiye olan konjonktürel yansımaları
-Daralmanın kısa tarihi
-Kuantum Mekaniğinde daralmanın yeri
-Daralanlar için Feng şuisel çözümler
-Yükselen burcunuz daral
-2012 Daralanların sonu
-Daralsal Isınma ve Tarıma etkileri
En İyisi Daral Kardeşliği'ni Kurmak ve Daral Kardeşliği için Manifesto yayınlamak

1-Daralmak iyidir
2-Daralanlar Kamil insandır

3-Dünya üzerindeki tüm sorunların çözümü daralanlardadır.

4-Daralmak insan hakkıdır.Her insanın daralmaya hakkı vardır
5-Ezilenleri,Köylü ve işçi sınıfıyla proleterleri biz kurtaracağız.

6-Sevindirik insanların daralanlar üzerindeki emperyalist baskısına son vereceğiz.


Daral Kardeşliği için kayıtlarımız başlamıştır :) İsteyeneler bana ulaşabilirler.

2 Yorumgaçlı Okurcan:

LoLLa on 5 Aralık 2009 05:34 dedi ki...

ahauahauahauahauaha :)))))
daral merabağ nağğbbeerrr ;)))
eeheuehe kiyamaaağğmmmm yaaaaaa :D
ama eeet daralmak iyidir daralmaya icelim arkadasim bu aksam :)))

ps: kardeslige girmek istiorum basvuru belgelerim tam, son bir aydır yuksek lisans yapiorum daralmak uzerine kardeslige secilmek istiyorum gereginin yapilmasini arz eder gozlerinizden operim

imza

dişiDaral

:))))

cemo on 5 Aralık 2009 06:46 dedi ki...

İçelim ayıpsın yahu :D

12 adet resim,ikametgah ilmuhaberi,son 3 ayda alınmış sabıka kaydı ve sağlık raporunu dilekçene ekle...

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa