Ne Mutlu Türküm Diyene

26 Ekim 2009 Pazartesi


Yağmur ve ben




İlginçtir hayatım boyunca yağmurdan nefret ettim.Sebebini sakın sormayın bende bilmiyorum.Acayip hüzünlenirim,boğulurum,daral gelir o havalarda.Orhan Veli'nin dediği gibi "Beni bu havalar mahvetti" Bu günde o mahvedici havalardan birini yaşadım şükür ki bitti.Yağmurun sesi gelmiyor artık antalya semalarından.Ne penceremde tıkırtısı var ne de yoldaki birikintilerden çıkan yağmur tanelerinin şıpırtısı.Demin,desdemin kesildi yağmur, gök gürültüsü eşliğinde şenlendirirken dünyayı benim iç dünyamı harab ettiğinin farkında bile olmadan.Neden olsundu ki?

***

Aşklarının bitmesinden dert yanarak bahseden insanlardan bıktım.E tabi bitecek aşkta biter her güzel şeyin sonu olduğu gibi o da bitiyor tükeniyor sonunda .Koca koca ömürlerin biterken sonsuz,bitmeyecek aşkın peşinde koşmak saçma değil mi?

***

Gün ortasında telefonum çaldı arkadaş hadi gel bi sinema bileti almaya gidelim dedi.Atladık arabaya gittik bileti aldıktan sonra bende yakınlardaki bir akvaryumcuya uğrayalım dedim.Daha önce kapıma kadar siparişlerimi getirmişti ramazandayken üstelik...Daha sonra babamla beraber uğradığımda elinde doğru düzgün malzeme yoktu alışveriş yapamamıştım bu sefer aradıklarımın hepsi olmasa da ihtiyaçlarımın bir kısmını karşılayabildim.7-8 kök bitki,5 kiraz karides,4 lepistes ve birazda akvaryum için bitki gübresi aldım hepi topu 15 liraya maloldu ,Bizim evin altındaki hem camcı hem akvaryumcu arkadaşa sipariş vermiştim sadece bitki gübresine 38 lira demişler ben 3 liradan aldım bakalım faydası olacakmı? Bitkiye bi dünya para bastık inşallah güzelleşir akvaryum :D Birde önceden aldığım mavi ışık bir halta yaramıyormuş onu öğrendim.Para olursa gidip gün ışığı özelliği olan bir florasan almam gerekiyor birde akvaryum için aliminyum kapak yaptırmak lazım üzerinde emaneten duran cama monte edemem forasanı...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa