Ne Mutlu Türküm Diyene

21 Ekim 2009 Çarşamba


Ey Sevgili

Ey Sevgili

Hayatta bir yanlış tüm doğrulara bedelmiş
Çok acı öğrendim.
Ne kadar istesemde engel olamadım
Bir anda ellerimden kaydın gittin,tutamadım
Göz yaşlarımla büyüttüğüm aşkım
Sızlansam da,ağlasam da,yalvarsam da değişmiyor
Ardında bıraktığın o kocaman boşluk varya
Yıllarca uğraşsamda yeri dolmuyor

Ey sevgili
Uçurumlarından at beni
Parça parça olsun bedenim
Kalbimin tuzla buz olduğu gibi
Her gece seni görmek için daldığım uykum
Yarım kaldı yokluğunda
Göğüsümün içinde yürek diye atan aşkın
Yaktı kavurdu beni

Ey sevgili
Başka tenlerde arama aşkı boş yere
Yine yanılacaksın
Paramparça bir yürekle
Ortada kalacaksın
Beni yaktığın gibi
Elbet sende yanacaksın...

22.10.2009

2 Yorumgaçlı Okurcan:

Gidi Kuzgun Güdük Fare on 22 Ekim 2009 00:56 dedi ki...

Çok güzel olmuş.

cemo on 22 Ekim 2009 11:55 dedi ki...

Teşekkürler...

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa