Ne Mutlu Türküm Diyene

12 Ağustos 2009 Çarşamba


Sıkılganlık

Bu ara pek bir sıkılganım.Halbuki hiçte fena olmayan bir hayatım var.Belki istediğim kadar iyi değil ancak halime bakarak şükretmemek ayıp olur.Elimiz ayağımız yerinde,sağlığımız ehh işte herkes kadar,aç değiliz açıkta değiliz,Antalya gibi yurdumun cennet köşelerinden birinde denize yakın bir evde ikamet ediyorum ne istiyorum daha ulan :D Düşünüyorumda herhalde artistliğim tuttu anlamsızca.Büyük olasılıkla bu artisliğim kapalı ve nemli boğuk havadan kaynaklanıyor,birde birtürlü düzenine,havasına,suyuna,insanına alışamadığım bu Antalya denen şehirden.

Sabah şehir merkezinde birtakım işlerim vardı (Ayıptır söylemesi geçenlerde yaptırdığım akvaryuma balıklar aldım - Ahanda Burada Bahsetmiştim hemde) Antalyanın en işlek yeri olan ışıklar'a gittim kasabaya dönmüş her taraf toz duman sağolsun Menderes Türel tranvay yapacağım diye sokak düzenini altüst ettirmişti hala düzeltilememiş şahane şaheseri.Dolmuşlar otobüsler karman çorman yollardan gidiyor, yolun ortasına koca koca kazıklar dikmişler vs vs neyse anlayacağınız şehircilik anlayışı bakımından yerlerde sürünen bir ortam var millet abidik gubidik kaldırımlara takılıp düşüyor tam komedi.

Amcamdan aldığım adres tarifi üzerine Akvaryumcular nerede diye bakınıyordum.Bir türlü adresin tam yerini bulamadım (adres bulma özürlü olduğumu zannetmeyin şıppadanak bulurum normal bir yerde) bir esnafa danışayım dedim yakınlarda bulunan cafemsi bir yerden adresi sorduğum garsonlardan ikiside bilemedi Allahtan dükkanın kıdemli elemanı geldide tarif etti ula 50 metre ötesindeki yeri bilmezmi bir insan Akvaryumcular çarşısı birde yani o kadarda kolay akıldan çıkacak bir mekanda değil neyse efenim adresi bulur bulmaz daldım çarşının içine uygun bir dükkan varmı diye bakındım.Hemen hemen tüm akvaryumcular istisnasız ciklet denen türe geçmiş eski düzen canlı doğuran satan bir yer bulmak neredeyse imkansız.İşin tuhafı deniz kıyısındaki bu koca kentte ankaradaki orta büyüklükte bir akvaryumcuda bile rahatlıkla bulabileceğiniz materyallerin,donanımların bulunamaması koca çarşıda doğru düzgün akvaryum bitkisi yok alayı plastik yahu akvaryumcuda canlı bitki olmaz mı hiç.Sonunda aradığım yeri buldum girdim içeri alışverişimizi yaptık paramızı bayıldık.Haftaya yine gideceğim bakalım istediğim kiraz karides ve tatlı su yengecini temin edebilecekler mi ?.Dolmuştaki maceramızı hiç anlatmayayım insanlarımızın ne kadar yüzsüz olduğunu bilmeyin...

Botia macracanthus

Botia macracanthus

Eve geldikten sonra balıkları akvaryuma koydum ancak içlerinden türü Botia macracanthus olan bana bir tuhaf geldi sanırım henüz adapte olamadı ya da akvaryumcuda eleman yakalayayım derken biraz örseledi hayvancağızı.Kayaların içinde sürekli inşallah düzelir büyüyünce çok sevimli oluyorlar.Bu arada akvaryumcudan aldığım dişi lepistes eve getirdikten 3-4 saat sonra doğurmuş görebildiğim kadarıyla 2-3 adet yavru kalmış yediler heralde :( Bu günlük bu kadarus....

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa