Ne Mutlu Türküm Diyene

22 Ağustos 2009 Cumartesi


Antin Kuntin İşler

Hava acayip sıcak bunalmış durumdayım.Ramazanda geldi kimse çekilir bir halde değil oruç başına vuran insanlar saatli bomba gibiler ortamların tadı tuzu yok.Sağda solda sörf yaparken bi dünya materyal buldum üzerine yazacak lakin yazasım gelmiyor.İşin aslı keyfim yok.Kısa bir süre için bile olsa tatile bize gelen kuzenler gitti,ev bomboş kaldı,aldığım balıklardan 3 tanesi telef oldu hele ki bir tanesi ayıla bayıla aldığım Botia macracanthus cinsi balığım.Acayip üzüldüm yahu.

Botia macracanthus

Neyse onlara vitamin aldım yemlerine karıştırmam gerekiyormuş ama pond cinsi yemlere o vitamini nasıl karıştıracağımı kestiremedim ne yapayım bende yemleri ufalayıp üzerlerine damlattım ve kurumalarını bekleyip öyle verdim palucuklarıma...Bakalım 1 hafta içinde belli olur vitaminler işe yarıyor mu yaramıyor mu :) Aslında bitki takviyeside yapmam lazım amma velakin para durumları sakatta açıkçası korkuyorumda o kadar cebelleşip kurduğum akvaryum'a dışardan hastalık gelir diye birde mango kökü bulsam fena olmayacak vatozlar yapışsın pek seviyolarmış keratalar.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa